facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Calibra 1993r

Oglądano już 5279 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Calibra »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    morieris

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    115 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis



    !!!!!!!SPRZEDANA!!!!!!!



    Calibre kupiłem na początku listopada po sprzedaży astry. Przez dłuższy czas zastanawialem sie jaki samochód kupić, na początku planem było Espero, ale uświadomiłem sobie że jeszcze jestem za młody na taki samochód i przypomnialem sobie o samochodzie który od zawsze mi sie podobał pomimo kiepskiej opnii, padlo na calibre. Gdy ją pierwszy raz zobaczyłem nie byłem zachwycony ... z tyłu lexy, spojler jak ławka z parku, maska z wlotami - no nie moja bajka... ale z uwagi na to ze nie było nic lepszego w Warszawie za te pieniadze postanowiłem ją sprawdzić na stacji diagnostycznej i okazało się że podłoga nei ma grama rdzy i ogolnie blacharsko jest w bardzo dobrym stanie ( małe jak na opla ogniska rdzy). Silnik również wydawał się dobry, był cichy, ładnie pracował itp ... niestety po 2 miesiacach okazało się że silnik umarl ... silnik został przełożony, jak narazie odpukac jest ok :)

  • Tuning

    Narazie pozbywam się \"tuningowych\" akcentów, zniknely lexy, spojler też wyleciał. Maska z wlotami tez bedzie musiala sie pożegnać z Calibrą bo wloty mnie nie jaraja.

    Do wymiany też końcowy tłumik na serie tyle ze od c20xe a nie od NE

    Lampy przednie dwusoczewkowe (z halogenami) w wersji black.

    Obecnie Angel Eyes - bez HIDów

  • Silnik

    C20NE LPG - jak na swój wiek i masę auta daje rade :) raczej nie bedzie modziony :)

  • Wnętrze

    Oryginalna kremowa skóra, z 2 kompletow przednich siedzen zrobiony jeden

    Poliftowa skórzana kierownica z poduchą

    Zamontowałem równiez CB radio w konsoli srodkowej

  • Zawieszenie

    było cross country, teraz z przodu -60 od FK i z tylu -30 od Irmschera + odboje zeby nie dobijalo zawieszenia.

    Przejściowo jezdziły na niej felgi z astry MiM Cup - 175/55 r15 7J - felgi sprzedane , później były dezenty 7.5j r15 et35, a obecnie Largo 4x9j szerkosci, et30, z oponą Barum Bravuris 2 195/45 r16, na zime BBS z Golfa G60 w bieli i do tego Barum Polaris 2 185/65 r15

  • Car Audio

    6 seryjnych głosników + radio :LG - LACM3600R - wystarczająco jak narazie
    w przyszłosci:
    - jakiś fajny klimatyczny kaseciak plus schowana zmieniarka
    - w przyszłości zabudowa bagaznika w porządnym sprzecie

  • Pamiętna podróż/przygoda

    pare juz było :) pare killi na mieście tez zaliczonych :)

  • Perspektywy

    - doprowadzić samochód do serii wizualnie
    - większa gleba
    - rozpórki
    - audio
    - bezproblemowa jazda ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + linia
    + sporo miejsca w środku
    + przyjemnie prowadzenie
    + wystraczajacy jak dla mnie silnik
    + LPG

    - spore spalanie przy dość spokojnej jezdzie
    - kiepska ocena odległości przy cofaniu

  • Osiągnięcia

    190 km/h na siekierkach :) jak narazie :)

    edit: 200 km/h z nowego dworu maz. do wawy :)

  • Marzę o...

    jakimś bezdaszniku :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RF 600
  • Honda Accord
  • Piaggio Typhoon 50
  • Kingway Yamasaki 50
  • Zipp Quantum
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ