facebook
System PJ
to 129 379 pojazdów na 669 406 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez 1996r

Oglądano już 49 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    mefju_pe

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    84 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    16.00 s

  • Opis

    Polonez Caro z roku 1996, który został przerobiony na model MR87. Restomod, seryjnie wyjechał z fabryki w fioletowym kolorze L202 z czerwonymi taboretami.

  • Tuning

    Zrobiony Clean Look pod maską, obniżony, założone repliki BBS 16 cali przód 8j tył 9j et20, zrobione wnętrze, dołożone owiewki heko na szyby i halogeny Wesem na zderzak przedni, końcówka wydechu prosta z kwasówki.

  • Silnik

    Słupek Gsi po remoncie przerobiony na wtrysk jednopunktowy Abimex. kolektor wydechowy owinięty w bandaż termiczny, dołożone wspomaganie kierownicy, szeroka chłodnica na podwójnym wentylatorze, pokrywa zaworów i obudowa filtra powietrza pomalowana w kolor nadwozia z wyszlifowanym napisem fso.

  • Wnętrze

    Deska rozdzielcza została z caro, fotele kanapowce welurowe, kierownica Nardi Torino 365mm import z Japonii, boczki skajowe nowszego typu, czarna alkantara na podsufitce jak i czarna półka tylna, dywaniki zrobione na zamówienie przez Fgarage w szachownice.

  • Zawieszenie

    Seryjne, obcięte -2,5 zwoja wraz z 3/4 odboju z przodu, tył zwykłe resory na zrobione na płasko. W planach mam założyć resory zhabrowane 3 piórowe na krótkich kolumienkach, z przodu zmiana zawieszenia na wąski rozstaw wraz z twardszymi sprężynami i amortyzatorami aby koło schowało się w nadkole.

  • Car Audio

    Radio Pioneer Deh-P6100r tzw. delfin, głośniki z przodu Audio System 165 Carbon w obudowach od Bassera, sopranki w miejscu regulacji lusterek, zmieniona instalacja na grubsze kable wraz z wygłuszeniem.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Każdy się na ciebie ogląda gdy jedziesz, fajny fioletowy kolorek, silnik się dusi i przerywa, dużo pali.

  • Osiągnięcia

    ze 100 km/h do 120km/h w 15 sekund ;)

  • Marzę o...

    Dostanie się nim na grubszy event tuningowy, zrobienie porządnie clean looka pod maską i zamiana wtrysku na itb, zejście jak najniżej zawieszeniowo i zrobić dobry fitment (nie wykluczam w przyszłości zamontowania airride).

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot Trekker 50
  • Kawasaki GPZ 500
  • Ford Fiesta
  • Rover 200
  • Fiat 125P
  • Yamaha XJ 600

Co robią kierowcy na PJ