Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Synwałd
175 cm3
18 KM
9200 Nm
8.80 s
-frezowany tłok na 3 pierścień.
-stożkowy filtr powietrza.
-rozwiercona dysza.
-podniesione zawieszenie.
-zmniejszona komora spalania.
-korki w połówkach wału
-zadupek i boki wykonany własnoręcznie.
-planowana głowica
-obcięty tłok 3 mm
-trzy elektrodowa świeca
-własnoręcznie wykonana instalacja 12V-elektronik.
-wzmocniony kosz sprzęgłowy i dołożone dwie tarcze.
-tumnik od crossa.
-lampa przednia z ursusa C360.
- .....
-mniejsze koła
-lepsze opony
-osłona na akumulator.
-tylnia lampa.
+ niezawodny w terenie i na szosie
+ dobre przyspieszenie
+ łatwe prowadzenie
+ małe spalanie
+ łatwo idzie na koło
+ pali gume na 2 biegu (na asfalcie)
+ pali od kopa
-dwie spalone gumy.
-140km/h.
-25m na kole.
-wygrany pojedynek z Hondą CBR125 i Mz150.
-pokonana trasa 250km w terenie.
Darmowym paliwie
Oj chyba żaden z dzisiejszych motorków klasy 125-250ccm miałby polot nawet do oryginalnej 4-ki a co dopiero do tak wzmocnionej wersji . Wspaniała maszyna. Plus za pomysł i wykonanie
niezły motorek daje 10/10 pozdro i szerokości \r\nodwiedź mojego ogara warty podziwu
FAST-BIKE oznaczył pojazd jako wyjątkowy
roki2 pozdrowił kierowcę pojazdu