Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1493 cm3
90 KM
119 Nm
9.00 s
MODEL: 1992 シビック LSi EG4
SILNIK: D15B2
* Moc: 90KM/ 6000 rpm seryjnie
* Moment: 119 Nm/4700rpm seryjnie
* Stopień sprężania: 9.2
Modyfikacje:
- pokrywa zaworów pomalowana na czarno VHT
- drobne porządki pod maską
- Po wymianie płynów, filtrów, rozrządu i świec.
Plan: Albo rozwinąć silnik albo zmienić go. Ponad 200 koni musi być.
UKŁAD DOLOTOWY: Dedykowany dolot, z stożkowym filtrem powietrza,
Plan: Jak przyjdzie czas na prace pod maską to wyjdzie w praniu.
UKŁAD WYDECHOWY: fabryczny zakończony końcowym tłumikiem Remusa.
Plan: Wymiana końcowego na Mugena, wycięcie środkowego tłumika, reszta zależna od tego co będzie działo się pod maską.
ELEKTRONIKA: Przednie lampy soczewkowe Engele, tył ale Lexus.
No i fabryczne wyposażenie takie jak El. szyby, lusterka, szyberdach, centralny zamek.
Plan: Halogeny, przeróbka tylnich lamp na USDM, Zmiana oświetlenia przedniego i tylnego.
UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia S20:
Plan: short shifter, a reszta zależna od silnika,
ZAWIESZENIE: Gleba -60 mm
Plan: Pełna regulacja
UKŁAD HAMULCOWY: Fabryczny
Plan: swap tyłu z VTI, modyfikacja przedniego na bardziej sportowy.
BODY: Waga: 950 kg seryjnie
Plan: Spryskiwacze mgłowe, lotka spoona karbon, maska karbonowa, lusterka boczne karbonowe, ogólnie mówiąc czerwone nadwozie i włókno węglowe.
ŚRODEK:
- Białe tarcze, podświetlenie indyglo
- Kierownica chrom (do wymiany)
- Neony niebieskie - nie jakieś diody tylko prawdziwe zimne katody
- Swap czarnej deski z EJ2 (wymaga troszkę pracy)
- Czarne boczki na drzwi przednie z Noobles
- Czarna konsola długa i środkowa z Noobles
- Czarna gałka zmiany biegów na wzór TYP-R
- Przełącznik TOP GUN z osłoną imitującą Carbon
- Czarne panele boczne i bagażnika z EG5
- Fotele kubełkowe przednie BRIDE K701 BLACK
- Czarna kanapa tylnia Noobles
- Przemalowane klamki panele sterowania szybami i inne elementy szare na czarno
Plan: FG-360 MUGEN STEERING WHEEL WITH MUGEN HUB lub coś podobnego na zastępstwo tymczasowe ale docelowo ta, Zestaw kluczy od Mugena, Carbonowa nakładka na zegary, zmiana zegarów tarczowych na cyfrowe z S2000, dodatkowe wskaźniki, wymiana podświetlenia zegarów i neonów wewnątrz auta, dołożenie podłokietnika. Zamontowanie dodatkowych przełączników.
CAR AUDIO:
Jednostka multimedialna Overmax
Zestaw separowany Powerbass s-6c
Plany.
Zestaw trójdrożny w tylne boczki pod maskownicami oryginalnymi od Gathersa, niskotonowy głośnik w bagażniku, cyfrowe wskaźniki na wyświetlaczu DVD, antena TV.
No i w przyszłości wskoczyć może na pokład konsola oraz ekrany dodatkowe.
Plan Inne: Cleanlook pod maską coś nietypowego i ogarnąć instalacje elektryczną w aucie,
KOŁA: Stalówki.
Zima: Stalówki
Lato: Coś na wzór Borbet BS o takich parametrach 15X8J ET 18 ubrane w Pirelli P6000
Plan: Więc po sezonie czeka odświeżenie tych na następny sezon.
MOC: 90 KM
Plan: Mam zamiar przekroczyć 200. Zobaczymy to nie autko do wyścigów tylko do lansu ale ma jeździć jak wygląda.
Dużo można się tu rozpisać po prostu robię go pod siebie.
D15B2 potrafi przekroczyć 200.
LSi Noblles
Poszło na ziemie o 60 milimetrów
Multimedia głośniki ogólnie daje radę i uprzyjemnia podróż.
Powrót z Krakowa kiedy rozbujałem maleństwo do 207 km/h i kosztowało mnie to mandat. :( ale warto było by sprawdzić potencjał maszyny.
Wielkie
Plus:
- lekkie i zwinne
Minusy:
- Zbyt mała moc
- Słaba blacharka
Będą
Dużo by tu pisać mam nadzieję że kilka maszyn z listy marzeń zaparkuje w swoim garażu.