Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
1781 cm3
90 KM
145 Nm
0.00 s
Edycja: Fire and Ice (lata produkcji: 1990- 1992). Najbardziej charakterystyczna i najbardziej poszukiwana przez kolekcjonerów wersja (wyprodukowano nieco ponad 7000 sztuk wg. różnych danych), element wyróżniający - tapicerka (fotele kubełkowe, fotel kierowcy z regulacją głębokości) w kolorach niebiesko-fioletowo-czarnym z logo edycji, szyby barwione na zielono, wspomaganie kierownicy, halogeny w przednim grillu, “sportowa” 4-ramienna kierownica, lusterka boczne w kolorze nadwozia - charakterystyczny kolor o nazwie LC4V - ciemny fiolet perła, przednie kierunkowskazy w kolorze białym, obrotomierz, elektrycznie regulowane przednie reflektory, szyberdach, okablowanie pod głośniki, nakładki na progi i nadkola takie same jak w wersji GTI, szeroki hokej (dokładka przedniego zderzaka), tylne lampy czerwono-czarne, logo wersji na tylnych słupkach bocznych, oraz na popielniczce
przednie światełka w wersji Black-Chrom - po założeniu szkła dają bardzo ładne światło fioletowe co ładnie komponuje sie z lakierem auta
kierunkowskazy w przednim zderzaku - Blach-Chrom
jak na razie wystarcza ale zacznie myśleć się o mocniejszej jednostce
zachowano orginalne z wersji Fire & Ice
Koni amortyzatory jak i sprężyny [ przód i tył - 40mm]
Borbet 14 ": przód 7,5" szerokości tył 8,5 " wszystko jeździ na oponkach Toyo R1
ALPINE CDE-101R + głośniki Hertz 130mm 130W w przednich drzwiach i podszybiu
każda jazda autem jest wspaniała
Plus jest ich zbyt wiele
Minus - troszke zbyt duże spalanie
Volkswagen Golf - W12