Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1991 r.
Kielce/Kraków
1043 cm3
45 KM
0.00 s
Trabant prawie seryjny:) kupiony os starszej babci z przebiegiem oryginalnym 20 tys. km w 2000 roku, autko przezylo 2 stluczki z ciezarowkami i niestety w 2005 roku zginelo w czolowce z renault magnum przy 70 kmh - mnie sie nic nie stalo:)
oryginalny lakier, zderzaki lusterka malowane pod kolor nadwozia, tlumik koncowy wyczynowy KM Sport 2x100 mm, nowa wspomaganie hamulcow vw golf II gti, ociecie zaplonu, naglosnienie blaupunkt, spojler tylny od bmw m3, w planach byl silnik 1.6
silnik po planowaniu glowicy szlifie dolu, dolotow, kanalow wylotowych, na nowych niemieckich czesciach,
tapicerka wewnatrz - wlasna robota, fotele kubelkowe recaro z kadetta gti - wczesniej skorzane z bmw 325 cabrio, aluminiowe korbki do szyb z fiata 1300, białe tarcze zegarów, czerwone podświetlenie
z przodu amortyzatory plus wklady KYB od vw polo, z tylu amortyzatory od wersji kombi, calosc obnizona o 30 mm i utwardzona
taki sobie sprzet balupunkta
bylo ich wiele, oprocz czolowek i wypadkow roznych hmm, chyba wyprzdzenie sciagacza przy 150 kmh na a4
jako ze auto nie istnieje to zakup traba 600, w planach bylo zamontowanie 1.6 gti lub nowszych wersji tsi z vw plus klatka
plusy - malo palil i nawet przyspieszal, minusy - bylo dosc glosno nawet na luzie:) no i sie troche od szybkiej jazdy psul...
przejechanie 1600 km w jeden dzien
vw phaeton, merc cls amg no i oczywiscie trabi 600