Plusy - Unikatowy Lakier, Dobra baza do odbudowy, samochód zachowany w oryginale, silnik kręci. Auto małe łatwo się wszędzie zmieścić, możliwość założenia LPG, pojemny bagażnik.
Minusy - Coraz mniej części, Gaźnik Weber 32 jest straszny. Trzeba uważać by auto nie złapało Korozji
+ Przyciąga wzrok na ulicach
+ Niewiarygodnie pojemny
+ Wolniej płynie w nim czas
+ Nigdy mnie nie zawiódł
+ Zawsze wraca do domu "cały i zdrowy"
+ same plusy
+ szacunek innych ludzi z racji że to klasyk
+ piękny lakier - auto zaskakuje kolorystyką
+ nie ma drugiego identycznego
+ zawieszenie
+ nie rdzewieje :D
+ Alu nie do podrobienia
+ kombi więc dużo miejsca
+ tani w utrzymaniu (części, ubezpieczenie itd...)
+ mało pali - do 7 litrów / 100km
- troszkę wolno przyśpiesza do setki
- brak wspomagania :/
+ szacunek innych ludzi z racji że to klasyk
+ piękny lakier - auto zaskakuje kolorystyką
+ nie ma drugiego identycznego
+ nie rdzewieje :D
+ Alu nie do podrobienia
+ kombi więc dużo miejsca
+ tani w utrzymaniu (części, ubezpieczenie itd...)
- nie pali najmniej
- troszkę wolno przyśpiesza do setki
- brak wspomagania :/
Trabant 1.1
Plusy - Unikatowy Lakier, Dobra baza do odbudowy, samochód zachowany w oryginale, silnik kręci. Auto małe łatwo się wszędzie zmieścić, możliwość założenia LPG, pojemny bagażnik.
Minusy - Coraz mniej części, Gaźnik Weber 32 jest straszny. Trzeba uważać by auto nie złapało Korozji
Trabant 1.1
więcej minusów niż plusów. Wszystko już gnije, blacharka do roboty i to w dużym stopniu, mechanika też kuleje
Trabant 1.1
+:frajda z jazdy,wciaz zabiera mnie do czasow kiedy zdalem prawo jazdy i za pozyczone pieniadze kupilem swoje pierwsze autko-Trabanta. :)
Trabant 1.1
+ Przyciąga wzrok na ulicach
+ Niewiarygodnie pojemny
+ Wolniej płynie w nim czas
+ Nigdy mnie nie zawiódł
+ Zawsze wraca do domu "cały i zdrowy"
+ same plusy
Trabant 1.1
Plusy:
- kultowy wygląd
- dość zrywny silnik, potrafi zaskoczyć ;)
Minusy:
- czasem lubi przysporzyć kłopotów
- 4 biegi co powoduje wysokie spalanie
Trabant 1.1
Same plusy!
Trabant 1.1
+ Trabant
- bullshit!
Trabant 1.1
+ szacunek innych ludzi z racji że to klasyk
+ piękny lakier - auto zaskakuje kolorystyką
+ nie ma drugiego identycznego
+ zawieszenie
+ nie rdzewieje :D
+ Alu nie do podrobienia
+ kombi więc dużo miejsca
+ tani w utrzymaniu (części, ubezpieczenie itd...)
+ mało pali - do 7 litrów / 100km
- troszkę wolno przyśpiesza do setki
- brak wspomagania :/
Trabant 1.1
+ szacunek innych ludzi z racji że to klasyk
+ piękny lakier - auto zaskakuje kolorystyką
+ nie ma drugiego identycznego
+ nie rdzewieje :D
+ Alu nie do podrobienia
+ kombi więc dużo miejsca
+ tani w utrzymaniu (części, ubezpieczenie itd...)
- nie pali najmniej
- troszkę wolno przyśpiesza do setki
- brak wspomagania :/
Trabant 1.1
przestronny Uniwersall, czyli pseudo kombi
Trabant - Cultowy oldshoolowy samochód to Wielki +
Brak minusów prócz tego na masie :D
Trabant 1.1
- czasem nie chce odpalić
+ jak odpali to pojedzie
+ lekki do pchania
Trabant 1.1
+ klimat samochodu
+ trabant podoba się kobietom bo jest sexy ;P
+/- jest stary
Trabant 1.1
Jak na razie same++++++++++++++++++++++
Trabant 1.1
Największym plusem jest ponad czasowa sylwetka która mnie urzekła, minusem są stosunkowo drogie części.
Trabant 1.1
(+) Wszędzie gdzie sie pojawi wzbudza zainteresowanie :P Zarówno starych jak i młodych xD
Trabant 1.1
Narazie widze same plusy :) no moze troszke za lekki na duże prędkosci
Trabant 1.1
Minusy
- Psuja,
- skarbona bez dna,
- Mój nie nadaje się na wysokie śniegi.
Plusy:
-wszyscy się oglądają
-łatwy w naprawie, obsłudze
- z motorem 1.6 maszynka do killowania ;)
- lekka konstrukcja
Trabant 1.1
Tani w zakupie, drogi w utrzymaniu. Ze oeksploatacji nie wspomne.
Trabant 1.1
+ trabant
+ kultowa bryła
+ zwraca uwagę
+ małe spalanie
+ nawet duży bagażnik
+ i coś tam jeszcze
- mało miejsca ( ale w sumie mi się to podoba)
- niedoceniany przez niektórych
- lakier do roboty
- ...
Trabant 1.1
+rzuca się w oczy
+jest tani w utrzymaniu
+uwielbiam go
+podóze w nim to istny rarytasik
+
+
+
-szeste awaryjki które czasem same sie naprawiają;)