Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Szczebrzeszyn
1300 cm3
60 KM
0.00 s
Decyzje o kupnie Trabanta podjałem w ciagu 1 dnia i tego samego dnia go zakupiłem, była to nadzwyczaj trafna decyzja :)
Po przejechaniu 80 km po zakupie, Trabi wjechał do garażu,i wziałem sie za generalny remont.
Wstawione nowe progi+nadproża, wzmociona jaskółka z myśla o wiekszym silniku, zaspawane wszystkie ubytki, nowy pas tylni oraz dorobione uchwyty pod siedzenia.
Profile wewnetrzne pokryte skrupulatnie fluidolem, podwozie- 2 warstwy podkładu + konserwacja NOXUDOL. Przedłużajacy sie remont zakonczył sie pod koniec maja wyjazdem do lakiernika.
-alufelgi 14\"x6\" AEZ, 175/60
-lampy clear Golf 2 + żarówki OSRAM NIGHTBREAKER na przekaźnikach
-atrapa od 601
-lakier perła od Subaru + klar DuPont\'a
-białe klosze kierunkowskazów
-przyciemnione szyby
-listwy chrom
Silnik 1.3 - niejeden się już zdziwił :)
-fotele z Fiata Regaty
-obrotomierz
-elektryczne szyby
-centralny zamek
-automatyczny włącznik świateł mijania
-cofnięta tylna kanapa(miejsca do bólu)
-nowa tapicerki siedzeń, podłogi no i podsufitka...
Obniżone:
Przód: -2 zwoje, amory KAYABA
Tył -1,5 zwoja
Wspomaganie hamulców servem od Fiata Regaty.
Radio 4x50W Blaupunkt + 4 głośniki na przód + skrzynia zamknieta 120W na tył
- Powrót do domu po zakupie auta, 70 km nocą w deszczu, poł trasy na lince, poł o własnych siłach, przyczyna były ZARDZEWIAŁE przewody zapłonowe...
- Wjazd bokiem na rondo, wzbudzając zachwyt kolesi w BMW którzy jechali z przeciwka
- Testowanie prędkości maksymalnej :D
- Każda dalsza niż 300km :)
Plusy, takie jak przjemność z jazdy, oryginalość, mały nicpoń pod maską i zwrotność są bezcenne.
Trabi minusów nie ma, bo jest pod stałą, troskliwą opieką :)
-160km/h i mało nie odfrunął;
-podziw u wiekszości oglądających i \"macajacych\"
tym bym miał jak najwiecej czasu dla mojego Trabika :)