Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Gorodzisk Maz.
1 cm3
160 KM
150 Nm
8.00 s
A wiec tak po zmienie z astry 1 na tego civica bylem troche zwiedziony wnetrzem, japonska prostota, ale gdy sie przyzwyczailem nie moglem juz myslec o innych autach!
Zostaly sciemnione szybki, przednie jak i tylnie lampy polakierowane na czarno(srodek), lusterka chromowane sterowane el. z niebieskim szklem, fega 15 oz(nie cale 5kg) na oponie toyo bardzo lekki zetsaw, obnizona na zawieszeniu gwintownym KW,brak listew na zderzakach, dokladki, brak wycieraczki na klapie, na przedniej szybie pojawil sie czarny pasek a w srodku czerwone dywaniki klubowe!
Prawie seryjny, dorobil sie jedynie wkladki K&N wycietego katalizatora i koncowego tlumiku m-tech_a, lakkiego kola zamchowego exedy wraz ze sprzeglem organicznym!
Skorzana tapicerka, 2 poduchy el. szyber, lekko odchudzony zostaly tylko 2 przednie fotele.
Jednostka sterujaca Alpinki model CDA-9855r
przednie glosniki Htertz es 165 wzmak 4 kan. i sub pionka 30cm.
Wyjazd na zlot do czech z ekipą CKPL, oraz kontynuacja na slowacji wypoczynku, nakrecone 2.500tys km!
W najblizszym czasie dojdzie sportowy kolektor i caly wydech .Chcialbym jeszcze w przyszlosci xenony i jakies leprze foteliki!
+ samochod swietnie sie prowadzi jest twardy wiec idzie jak po szynach, nie pozorny a szybki, nie zawodny( odpukac) nie drogi w utrzymaniu ( w porownaniu do innnych aut sport.) TA wersja w miare rzadko spotykana i nia kazdy wie o takim aucie( ale coraz wiecej tego)
- na poczatku ciezko sie przyzwyczaic do deski jest uboga nie wybajerzona jak inni konkureci, fotel jak na taka wersje sportowa ma slabe trzymania boczne, twarde zawieszenie slychac na kazdym dolku (zal samochodu)
Kilka wygranych kilow ulicznych. hehe.
MOze o jakims b18C6 (nie bujam w oblokach)
WIECEJ FOTEK W CIAGU MIESICA!!