Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Jaworzno
1600 cm3
65 KM
0.00 s
Essi SuperSonic by MaRio, to moje pierwsze auto. Prawie od początku robie je sam. Moim zdaniem tuning nie polega na zwróceniu na siebie uwagi za pomocą spojlerów, wlotów i neonów tylko na zwróceniu uwagi na siebie bez tych wszystkich festyniarskich gadżetów...
OGÓLNIE:
- sportowe zawieszenie Sachs -60mm/-40mm
- przyciemnione szyby
- felgi firmy ATS z polerowanym rantem z oponami 205/50/R15
- całkowite malowanie w komorze, lakier: SuperSonic Blue Perl z palety Hondy
- białe kierunki
- podświetlenie podłogi we wnętrzu, niebieskimi listwami LED
- białe tarcze zegarów
- fotele \"lekkie\" kubełki
- dokładka zderzaka od Golfa III
- podświetlenie schowka i pokręteł nawiewu niebieskie
- ładna koncówka wydechu, firmy ULTER
- opóźnienie wygaszania światła (efekt kinowy)
- zaciski i bębny hamulcowe w czerwonym kolorze
- białe tarcze zegarów, podświetlone na błekit
- ospojlerowanie od wersji RS
- tylne lampy firmy ARIC (sprowadzane z Niemiec)
Fabryczne 1600cm3 Diesel, rakieta to nie jest, ale ma być ekonomiczny i jest. Spalanie w mieście 5,5l/100km, w trasie jeszcze niżej... :) Jedyna modyfikacja, to dolot zimnego powietrza poprowadzony za światlo i pomalowana pokrywa zaworów i filtra...
\"Półkubełkowe\" fotele od wersji XR3i, wszystkie podświetlenia zmienione na niebieskie, białe zegary samodzielnie robione, mieszek + gałka pod kolor auta, podświetlany schowek, etc...
Zawieszenie Firmy Sachs (czerwone sprężyny), przód -60, tył -40 Baardzo twarde, plomby z zębów wypadaja, ale prowadzi się jak po szynach... :D
Radio: JVC KD-SH77R
Przód: MacAudio 2,13 + Tweetery
Tył: MacAudio Mobil 57,2
Bagażnik: JBL BTX 250
+ wygłuszenie drzwi
Jak narazie co przyjdzie do głowy, to będzie realizowany, może troche elektryki, może troche gadżetów, zobaczymy... :D
Największy minus, to napewno wiek auta, ludzie tylko na to patrzą.
Plus, napewno za to, że ze świecą szukać drugiego takiego auta, rzuca się w oczy