facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 410 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1999r

Oglądano już 10406 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    WUJEK Mechanik

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    140 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis









    Poldek w trakcie SWAP-u z serii 1.6 GLI (75KM) na serducho z Omegi 2.0 16v ECOTec(136KM)wraz ze skrzynią manualną :)

  • Tuning

    delikatny SWAP z udziałem serducha ze stajni GM :D
    brak stacyjki której zadanie będzie spełniał panel startowy :)

    porting głowicy...


    szpera 100% :D

  • Silnik

    przeszczepiony z omegi 2-litrowy motor o 16 zaworach ze zdemontowanym pakietem fabrycznym \" ECO \" :D
    brak zaworu EGR i czegokolwiek związanego z recyrkulacją spalin ;D
    przelotowy wydech (fi60) + tłumik przelotowy(88cm dł) + tłumik końcowy chwilowo zamontowany środkowy z forda sierry bo było głośno ;P ale w po zimie trafi pewnie coś innego

    doszedł remont głowicy oraz porting i nowy rozrząd :D

  • Wnętrze

    panel rozruchowy zamiast stacyjki :)
    instalacja z Omegi upchnięta pod deską rozdzielczą :D
    drążek zmiany biegów w miejscu popielniczki :D
    w niedługim czasie wielofunkcyjny obrotomierz zewnętrzny :D

  • Zawieszenie

    przerobiony drążek poprzeczny z poloneza diesla,
    chwilowy brak stabilizaora (poszukiwany z poldorovera)
    3-piórowe resory tył :)

  • Car Audio

    gra ale milszy dźwięk wydaje silniczek :D

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - magiczne 155km/h przed swapem i chwile potem silnik zatarł się na tłokach :D

    - 158km/h na czwórce już po swapie :) więcej się nie dało bo droga się kończyła :(

    - śmiganie po 30 centymetrowym śniegu z łańcuchami na kołach przy 22 stopniowym mrozie :D

    -nocne bączki i palenie laczków na parkingu przy stacji benzynowej:D oponki po strzelały obie i po założeniu kolejnego kolpletu i 2 bączkach satelity wyskoczyły w kawałkach z mechanizmu różnicowego :D

  • Perspektywy

    zabawa dopóki będzie śmigał a potem się zobaczy :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    same plusy :D

  • Osiągnięcia

    bez połowy wydechy, na standardowych kołach, bez stabilizatora przedniego zawiasu :

    - 2 bieg - 62 km/h (odcięcie zapłonu :D )

    - 3 bieg - 110 km/h (już niewiele brakowało do odcinki :D )

    - 4 bieg - 158 km/h (nie wiem jakie obroty ale sporo brakowało do odcinki ale kończyła się już prosta droga :( )

    - 5 bieg - brak pomiaru z powody tragicznego trzymania na mokrawej nawierzchni... ślisko i ciężko go utrzymać na jednym pasie...

  • Marzę o...

    klasycznym amerykańskim V8 ze stajni General Motors :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Piaggio Typhoon 50
  • Piaggio Liberty 50
  • Volkswagen Golf
  • Opel Combo
  • Honda Bali 50
  • Honda NSR 125

Co robią kierowcy na PJ