Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
2000 cm3
140 KM
0.00 s
Poldek w trakcie SWAP-u z serii 1.6 GLI (75KM) na serducho z Omegi 2.0 16v ECOTec(136KM)wraz ze skrzynią manualną :)
delikatny SWAP z udziałem serducha ze stajni GM :D
brak stacyjki której zadanie będzie spełniał panel startowy :)
porting głowicy...
szpera 100% :D
przeszczepiony z omegi 2-litrowy motor o 16 zaworach ze zdemontowanym pakietem fabrycznym \" ECO \" :D
brak zaworu EGR i czegokolwiek związanego z recyrkulacją spalin ;D
przelotowy wydech (fi60) + tłumik przelotowy(88cm dł) + tłumik końcowy chwilowo zamontowany środkowy z forda sierry bo było głośno ;P ale w po zimie trafi pewnie coś innego
doszedł remont głowicy oraz porting i nowy rozrząd :D
panel rozruchowy zamiast stacyjki :)
instalacja z Omegi upchnięta pod deską rozdzielczą :D
drążek zmiany biegów w miejscu popielniczki :D
w niedługim czasie wielofunkcyjny obrotomierz zewnętrzny :D
przerobiony drążek poprzeczny z poloneza diesla,
chwilowy brak stabilizaora (poszukiwany z poldorovera)
3-piórowe resory tył :)
gra ale milszy dźwięk wydaje silniczek :D
- magiczne 155km/h przed swapem i chwile potem silnik zatarł się na tłokach :D
- 158km/h na czwórce już po swapie :) więcej się nie dało bo droga się kończyła :(
- śmiganie po 30 centymetrowym śniegu z łańcuchami na kołach przy 22 stopniowym mrozie :D
-nocne bączki i palenie laczków na parkingu przy stacji benzynowej:D oponki po strzelały obie i po założeniu kolejnego kolpletu i 2 bączkach satelity wyskoczyły w kawałkach z mechanizmu różnicowego :D
zabawa dopóki będzie śmigał a potem się zobaczy :D
same plusy :D
bez połowy wydechy, na standardowych kołach, bez stabilizatora przedniego zawiasu :
- 2 bieg - 62 km/h (odcięcie zapłonu :D )
- 3 bieg - 110 km/h (już niewiele brakowało do odcinki :D )
- 4 bieg - 158 km/h (nie wiem jakie obroty ale sporo brakowało do odcinki ale kończyła się już prosta droga :( )
- 5 bieg - brak pomiaru z powody tragicznego trzymania na mokrawej nawierzchni... ślisko i ciężko go utrzymać na jednym pasie...
klasycznym amerykańskim V8 ze stajni General Motors :D