Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Płoty
1043 cm3
39 KM
74 Nm
22.00 s
Model produkowany na licencji Volkswagena od 1990 r. został wyposażony w silnik czterosuwowy o pojemności 1043cm³ oraz mocy 29kW (39,5 KM). Zmieniono również stylistykę auta. Metalowa maska i atrapa, nowa deska rozdzielcza, plastikowe zderzaki, nowe lampy na tyle pojazdu tak jak w 1964 roku miały uwspółcześnić wygląd. Auto produkowano w wersji limuzyna oraz universal (kombi) do 1991 roku wytworzono łącznie 39 474 sztuk.
Malowanie dwu kolorowe lakier metalic :)
Standardowy, oryginalny 1,1 o mocy 39KM
Oryginalne, bez zmian
Zawieszenie przednie: zwrotnice kolumnowe typu McPherson oraz stabilizator przechyłu
Zawieszenie tylne: trójkątne wahacze skośne łożyskowane na poduszkach gumowych oraz sprężyny śrubowe
http://www.youtube.com/watch?v=wSndsGyoTEg
To są te klimaty... Trabant... Super bryka i widzę że wsadziłeś w niego dużo serca i pracy. Pozdrawiam
ale to już nie ten klimacik co trampek z silnikiem dwusuwowym :) ale ten też jest spoko , ale nie bardzo mi się podoba malowanie , znaczy dołu auta na czarno , ale to tylko moje zdanie , najważniejsze żeby tobie się podo
widziałem trampka z takim silnikiem w ruchu ulicznym i byłem pełen podziwu dla tego silniczka ze jego wysoką kulturę pracy , pracuję ciszej niż nie jeden nowszy silnik , no biegu jałowym prawie go nie słychać , super ...
Świetny;))