Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Warszawa
1300 cm3
78 KM
9.50 s
oj mój trabancik zmienił się sporo od ostatniego logowania na pj, przeszedł kompletną generalkę został wskrzeszony :), wszystko (prawie) robiliśmy sami trwało to prawie pół roku ale już dwa lata trabi jeździ i od remontu ponad 38tyś km na stukałem (1maja minęły dwa lata) bez większych usterek :)
unikalny wlot powietrza na masce :) który służy jako dolot do nagrzewnicy :) maska jest od dwu suwa więc trzeba było jakiś wlot zrobić został ten co był (wcześniej atrapa teraz funkcjonalny)
Elektryczne szyby już są, elektrycznie odskakująca klapa już jest :)
wydech przerobiony na 4-2-1 na flanszy a nie na obejmie :) strumienica od poloneza tłumik końcowy na razie oryginalny :)
Silniczek polo 3f 78KM bez kata na razie daje radę :)
klasyczny (standardowy), ale po remoncie
boczki w trakcie realizacji :P, podsufitki czasowo brak :)
klasyczne
radio + 4 głośniki, są jeszcze dwa ale basowe tylko wzmacniacza brakuje ;)
przejazd z Łodzi do Stolycy
przejazd na zlot CZPK
po remoncie:
WWA-Łomża-Giżycko-Łomża-WWA
WWA-Zduńska Wola-WWA
hmm ... :
-głowica od G40 :)
-poprawka blacharki z zew. zniwelowanie klamek itp.
-potem zobaczymy
plusy:
-nawet pojemny
-łatwy w parkowaniu
minusy:
-trudno o nowe części
160km/h :P
.. tym żeby sie nie psuł :)