Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Warszawa
2900 cm3
207 KM
0.00 s
Autko jest rewelacyjne. Ci, którzy mówią że to awaryjne samochody niech pukną się w musk:) Full-wypas, nie ma tylko navi. Generalnie najlepsze autko na rynku za takie pieniądze (choc tez nie male)
Niedawno zakupione chromowane fele Forda. I chyba tyle:) ZAŁOŻONE I SĄ FOTO!!!:)
2,9 V6 24V - normalnie rakieta:D Zagazowany sekwencją. Idzie jak burza:)
Wersja ULTIMA z wszystkimi "bajerami":) Dosłownie wszystko. Ergonomia wnętrza idealna.
Kilka przykładów:
- ABS
- ASR
- tempomat
- 2x poduszki
- elektyczne, podgrzewane siedzenia
- komputer pokładowy
- klimatronic 2-strefowy
- automat
- elektryczny szyberdach
- 4x el. szyby
- el. lusterka
- pozycjonowanie swiateł + przeciwmgielne przód i tył
- czujnik parkowania
- podświetlane wszystkie drzwi
- podświetlane wszystkie podnóżki
- itd itd:)
Napęd na tylną ośkę. Bardzo miękkie zwieszenie. Ponieważ to Cosworth, jest nieco wyżej zawieszony od innych wersji silnikowych.
Ford 7000CD + zmieniarka 6CD
1) Kontrolowany poślizg w Markach:)
2) Każdorazowe wyprzedzanie jajogłowych na skrzyżowaniach:)
Myślę, że za 2-3 latka zmienię sobię autko, a ten kto ode mnie kupi to obecne będzie szczęściarzem przez duże "S" :)
Plusy:
- olbrzymie wnętrze
- wygląd zewnętrzny (projekt z USA)
- olbrzymia ilośc funkcji
- niesamowite przyspieszenie z silnikiem 2,9 V6 24V
- automat jak marzenie
- można przewieźc konia z kopytami
- komfort jazdy i wytłumienie wnętrza fantastyczne
- wiele wiele by wymieniac:)
Minusy:
- drogie czesci zamienne
ok. 240km/h na autostradzie w Niemczech
Jaguar S-Type jako następca mojego Wieloryba:)