Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Poręba
796 cm3
42 KM
59 Nm
15.00 s
Od dawna wiedziałem że moim pierwszym samochodem będzie tico- wybrałem je głownie z powodu niskiej ceny i kosztów eksploatacji. I tak oto marzenie się spełniło w niedziele 5 czerwca 2011 roku zakupiony został za cenę 1900 zł.
Kosztorys (jak do tej pory):
-4 nowe nadkola - 48zł
-nowy akumulator varta - 180zł
-chlapacze tylne - 24zł
-reflektor lewy - 70zł
-pokrywa zaworów - 64zł
-"pokrywa" na koletor z złączką- 22zł
-linka hamulca ręcznego - 64zł
-szczęki, sprężynki i reszta co w tylnich bębnach - 68zł
-lampa cofania - 29zł
-pasek rozrządu gates - 40zł
-pasek alternatora - 10zł
-nakrętki koła 4 szt. - 6zł
-mocowania podświetlenia rej. w zderzaku tył. - 8zł
-płyn do chłodnicy petrygo 5L - 20-30zł?
-olej do silnika 15W40 lotos mineralny 3L - 75zł
-olej do przekładni 2L - 40zł
-silniczek spryskiwacza przód - 20zł
-minia na zabezpieczenie przed rdzą- 20zł
-zbiornik paliwa - 145zł
-2 osłony przegubów półosi od skrzyni - 40zł
-wahacz - 44zł
-klamka drzwi kierowcy - 12zł
-antena - 27zł
-uszczelka katalizatora - 10zł
-uszczelka kolektora wydechowego - 9zł
-śruby i sprężyny do wydechu - 18zł
nic, a nic
no chyba ze choinka wonderbaum sie liczy :D
Bardzo fajna jednostka generująca szatana pod kołami, daję sobie niesamowicie rade z lekką karoserią tikacza.
Dla osoby moich gabarytów jest dość przestronne i funkcjonalne aczkolwiek osoby powyżej 180 cm mogą mieć problemy z wciśnięciem do środka.
Raczej słabe, nie miałem do czynienia ze zbyt wieloma tikaczami więc póki co zakładam że to wada mojego egzemplarza.
Na początku były :
- Dwa oryginalne głośniki (15W 4ohm)
- Stare radio z poloneza
- Urwana antena.
Potem:
- nowiutkie radio Naviheaven 4x60W.
- stare głośniki na półkę
- do deski głośniki Magnat car fit 102
- nówka antena.
Obecnie:
- tylna półka z głośnikami
- Radio z CD, Alba ICS162
W planach:
- malutka tuba basowa z zestawu komputerowego creative sbs-580
Zamknięcie budzika na A4
-"Wyszykować" (jest)
-mieć spokój z naprawami na najbliższe X lata (na 3 się udało)
-Remont zawieszenia i napędu.
+ mały
+ ekonomiczny
+ dynamiczny
+ tani jak barszcz
+ tanie części
+ mało skomplikowany(po za gaźnikiem)
+ mało pali
- blacharka strasznie podatna na korozje
- trochę tandetne plastiki które pękają
- do niektórych prostych napraw silnika, niezbędne jest jego wyciąganie z ramy.
- 140 km/h po obwodnicy
- "Szykowanie" go przez 18dni non stop(podziwiać zdjęcia :])
- Zamknięcie licznika
- jeżdżę 3 lata miałem 2 stłuczki, a jeszcze żyje :)
-dobrych tanich częściach.
-długiej bezawaryjnej jeździe nim.