Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Jastrowie/ Złotów/ Piła
1400 cm3
70 KM
0.00 s
Co tu dużo mówić, widać na zdjęciach :)
Nigdy mnie nie zawiódł :)
Po woli do przodu, ale nic ala calibra nie będzie :]
1.4 na gaźniku Szału w przyspieszeniu nie ma, ale jest bardzo ekonomiczny i mimo tego że wolniej, ale tak samo jak inni dojadę do celu :)
Przebieg ok 230tyś i nadal się kręci :)
Jak na swój wiek bezawaryjny, w trasie nigdy mnie nie zawiódł, przejechałem nim Polskę wzdłuż i w szerz i jestem bardzo zadowolony z tego autka. Póki co nie mam zamiaru zmieniać na inne :)
Również wiele nie zrobiłem. Od siebie dodałem niebieskie podświetlenie przycisków sterowania szyb, deski rozdzielczej oraz pokręteł nawiewu. Oczywiście biała tarcza musiała się pojawić na desce ;D
Standardowe. Chciałem obniżać, ale już teraz w 5 osób zdarza się że gdzieś mi przytrze a więc za sport podziękuję :)
A więc z przodu grają dwudrożne elipsy 4x6 35W RMS Magnat (moim zdaniem dobry wybór) Przestrzeń pod głośnikiem wygłuszyłem matami, tak więc dźwięk jest dosyć dobry i nawet bas się polepszył xD
Z tyłu grają dwie elipsy 6x9" 45W RMS 3-drożne Pioneer (zapomniałem oznaczenia)
Do tego skrzynia 50l z głośnikiem dwucewkowym Pioneer TSW307D4 o mocy sinusoidalnej 400W.
Sub zasila wzmacniacz Pioneer GM-5100T o mocy po zmostkowaniu 380W RMS
Do tego kondensator Audion 1F a okablowanie jest firmy Dietz 10mm kwadratowych.
Radyjko to Pioneer DEH-P4500R oraz pilot przy kierownicy kupiony oddzielnie.
Bagażnik i klapa oczywiście w całości wygłuszona.
Każda jest wyjątkowa :]
Wzrok ludzi spoglądających na felgi- bezcenne :]
Jedyny minus jaki mi dokucza to brak kilku koni pod maską, ale da się przeboleć :)
Wielkim plusem są tanie części, więc auto ogólnie nie wymaga wielkiego wkładu finansowego przy nawet większej awarii :] Póki co wymieniam wszystko na bieżąco i nic niepokojącego się nie dzieje :)
Nie wiem co tu napisać ;D
Jechałem nim 170 i to chyba już był max ;]
Zrobieniu tego wszystkiego co mam w planach :]