Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
993 cm3
48 KM
0.00 s
Jest to PFAU S85 niemieckiej firmy "PFAU" (http://pfau-kommunalgeraete.de/) produkującą/przerabiającą pojazdy na potrzeby komunalne. Silnik i nadwozie jest z Daihatsu HiJet II i dlatego jest w tej kategorii.
Zamieściłem dwa zdjęcia z dniu zakupu, potem kilka przed remontem i po remoncie.
Remont oprócz silnika (patrz poniżej) polegał na wyczyszczeniu karcherem całego pojazdu włącznie z kabiną, usunięciu kilku ognisk rdzy, naklejek z firmy komunalnej, odmalowaniu nadwozia, zakonserwowaniu podwozia i ogólnym odpicowaniu.
Wymiana paska rozrządu, napinacza, gumek zaworowych, uszczelki pod głowicą, pierścieni. Części oryginalne.
Szlifowanie zaworów, gniazd zaworowych i planowanie głowicy. Wymiana płynów i filtrów.
Przyjemne, podstawowe wskaźniki.
Jeszcze brak.
Utrzymać w tym stanie i założenie haka holowniczego.
+ bardzo zrywny silnik,
+ bardzo mały promień skrętu,
+ duży kąt kipra,
+ małe gabaryty pojazdu i funkcjonalność,
- brak regulacji siedzeń w kabinie,
- w zimie na śniegu z pustą paką trzeba mieć łańcuchy,
Pierwszy HiJet wywrotka na PJ