plusy
-małe spalanie
-pojemny
-mały promień skrętu 3,7m
-odsuwane drzwi po obu str.
-bardzo fajne prowadzenie jak gokard
-mocny, zrywny,
-przytulny w środku
- b. dobre ogrzewanie
-łatwy w obsłudze naprawach,
-najtańsza składka oc
+ klimat i wyjątkowość pojazdu
+ okrutnie małe gabaryty (w najbardziej zatłoczonym mieście znajdziesz miejsce do parkowania w parę chwil
+ baaardzo duża przestrzeń bagażowa i ładowność (500kg)
+ ekonomiczny i dynamiczny silnik
+ bardzo dobre właściwości terenowe
+ napęd na tył
+ tani w zakupie
+ niezawodny (przynajmniej w moim egzemplarzu)
- mało części zamiennych
- drogie części zamienne
- jest kiepsko wyciszony przez co podróże na długich dystansach (pow.300km) są lekko męczące
- notorycznie łamiące się klamki w drzwiach przesuwnych (podstawowa bolączka wszystkich aut tego typu)
Daihatsu Hijet
plusy
-małe spalanie
-pojemny
-mały promień skrętu 3,7m
-odsuwane drzwi po obu str.
-bardzo fajne prowadzenie jak gokard
-mocny, zrywny,
-przytulny w środku
- b. dobre ogrzewanie
-łatwy w obsłudze naprawach,
-najtańsza składka oc
minusy
-w moim egzęplażu wycieki oleju, przebieg 120tyś
-nie duże ogniska korozji,
Daihatsu Hijet
+ bardzo zrywny silnik,
+ bardzo mały promień skrętu,
+ duży kąt kipra,
+ małe gabaryty pojazdu i funkcjonalność,
- brak regulacji siedzeń w kabinie,
- w zimie na śniegu z pustą paką trzeba mieć łańcuchy,
Daihatsu Hijet
+ klimat i wyjątkowość pojazdu
+ okrutnie małe gabaryty (w najbardziej zatłoczonym mieście znajdziesz miejsce do parkowania w parę chwil
+ baaardzo duża przestrzeń bagażowa i ładowność (500kg)
+ ekonomiczny i dynamiczny silnik
+ bardzo dobre właściwości terenowe
+ napęd na tył
+ tani w zakupie
+ niezawodny (przynajmniej w moim egzemplarzu)
- mało części zamiennych
- drogie części zamienne
- jest kiepsko wyciszony przez co podróże na długich dystansach (pow.300km) są lekko męczące
- notorycznie łamiące się klamki w drzwiach przesuwnych (podstawowa bolączka wszystkich aut tego typu)