facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1997r

Oglądano już 5754 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    jakub92

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Ogrodzieniec

  • Pojemność

    1905 cm3

  • Moc

    69 KM

  • Max. moment obrotowy

    120 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    16.00 s

  • Opis

    FSO Polonez Caro z końcówki produkcji \\\"minusów\\\" (i ogółem diesli).
    Samochód wyprodukowany w marcu 1997 - w ostatnim miesiącu produkcji Carówek - świadczą o tym szyby i niektóre elementy z wnętrza na których data produkcji to właśnie marzec 1997. :)

    Trafił do mnie w styczniu 2011 z przebiegiem ~97,5 tyś.
    Przebieg na chwilę obecną ~104 tyś.

    Samochód poniósł blacharską klęskę, sprzedany na części z przebiegiem 106 tysięcy, będzie służył w Polonezie Plusie. :)

    Aktualnie buda już nie istnieje. :(

  • Tuning

    Brak, nie ma i nie będzie... :)

    Planowany jedynie \\\"tuning\\\" na oryginalnych częściach FSO które w standardzie nie występowały. :)

  • Silnik

    Seryjna czterocylindrowa jednostka 1.9 marki Citroen na pompie wtryskowej Boscha. :)
    Muł, ale odpala \\\"od strzała\\\" po nocy na dworze przy -20.
    Pali mało, ale zawsze wiernie klekocze. :P

  • Wnętrze

    Póki co jest to co fabryka dała, później będzie to co fabryka dawała tylko niektórym (lepsze fotele, podgrzewanie ich, centralny itd.). :)

    Lista modyfikacji w środku:
    - Polonez Caro Plus w tym samym kolorze na desce, za niedługo obok niego czerwony DF ;) ;)
    - lampka wewnętrzna od Atu
    - oświetlenie schowka
    - szyby elektryczne przód :)
    - gumowe logo FSO w kierownicy
    - dodatkowe oświetlanie w bagażniku

  • Zawieszenie

    Seria - jest i raczej pozostanie :)
    Resor dwa pióra.

  • Car Audio

    2x oryginalne Tonsile, 2x jakieś dwudrożne pierdziawki 50w (zamienię na oryginalne Tonsile!) + JVC Chameleon

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Póki co było ich niewiele, ale podobało mi się wracanie do domu późną nocą bez ładowania na śmieciowym akumulatorze gdy mi się szczotki w alternatorze skończyły. ;)

    Czerniewice 2011. :)

  • Perspektywy

    - fotele IG
    - podgrzewanie lusterek
    - założenie trzeciego stopu

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + spalanie
    + dużo miejsca
    + bagażnik
    + RWD! ^^
    + zawieszenie przystosowane na polskie drogi
    + cichy most (mruczy jedynie między 80 a 90) :)

    Minusy
    - mógłby być te 10KM mocniejszy :) Albo nawet 20. :P

  • Osiągnięcia

    Licznikowe Vmax na powrocie ze zlotu w Czerniewicach - 140km/h wg. GPSa

  • Marzę o...

    \\\"Zmartwychwstaniu\\\" FSO.
    Polonezie 1.9 TDI ^^

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet 50 T-3
  • Barton Fighter
  • Simson S51 Enduro
  • Romet Ogar 900
  • Yamaha YZ 250
  • Ford Fiesta

Co robią kierowcy na PJ