Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Leszno
1686 cm3
75 KM
0.00 s
Opel Astra G wersja 2000 edition. Silnik Y17DT czyli niezniszczalny 1,7 DTI Isuzu. Obecnie ~262 tys przelotu i nie widać śladu zużycia. Po wymianach pasków itp.
- zmiana lamp seryjnych na ciemne depo
- wymiana tarcz licznika na białe tarcze z Bertony + inne podświetlenie
- oklejone słupki ciemną folią
- zmiana radia
Silnik szału nie robi. Do 2 tyś obrotów się kula, po włącznie turbiny powiedzmy jedzie ciutkę lepiej. Swoje spali a v-max to 180...
Tu się zaczyna zabawa ;p We wnętrzu znajdziemy skórzane kubełkowe fotele z opcja podgrzewania, 4 poduszki powietrzne, klimatyzacje, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, radio CD czy regulowana kierownica w 2 płaszczyznach ;) Czyli jednym słowem wszystko co potrzeba ;D W sierpniu wymienione tarcze w liczniku + podświetlenie białe i niebieski licznik kilometrów.
B/D
Była seria, potem zawitało radio marki Philips niestety po 4 dniach klops radio zdechło. Powrót do serii a obecnie wsadzone JVC i daje rade.
- trasa do Gdańska ( 800 km )
- wyjazd na zlot do Częstochowy
- wyjazd na zlot do Ślesina k.Konina
- jakieś czarne lampy na tył
- być może lotka seryjna na tył
- ciemniejsze szybki z tyłu
- lepsza felga
+ super sylwetka jak na auto mające 10 lat
+ wyposażenie
+ silnik
+ spalanie
- przebieg
- mała moc
- brak tylnych drzwi
Prędkość: 180 km/h na autostradzie
Spalanie: 600 km na połowie zbiornika ( 52 litry cały )
Wyróżnienia:
I ogólnopolski zlot Astra-G-Klub Częstochowa 2011
- III miejsce na najładniejszą komorę silnika,
Astra G Bertone, Passat B5/Audi A4, Lexus IS200
www.astra-g.pl