Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Bydgoszcz
1100 cm3
0.00 s
_=- BY TWORZYĆ Z PASJĄ -=_
Ideą prac nad autem było doprowadzenie do wyglądu Trabanta 601, zachowując silnik 1100. Prace nad autem ruszyły . Auto zostało całe rozmontowane i poskładane na nowo...
Fotka z ostanio wykonanych prac ZAWSZE na samym DOLE.....
20070310 - Została wybebeszona deska rozdzielcza. i pół wnętrza.... no i na sam koniec wykwaterowałem wentylator z nagrzewnicą z mojego auta... Wszystko przez proces dążenia do ideału i poszukiwania doskonałości ....
Obniżone i utwardzone zawieszenie.
"Porządek" pod maską - moduły i cała elektryka ukryta pod lewym błotnikiem, pod lewym błotnikiem zmieścił się zbiornik wyrównawczy i zbiornik do spryskiwacza.
Oryginalny 1100
Wykończone EkoSkóra. Oczywiście Niebieska....
Zabudowany Bagażnik
Najniższy punkt auta 6cm od ziemi
Opony 165x55x13 Pirelli P700Z
Coś tam na razie brzdąka.... jest jakaś wizja ... ale jeszcze nic konkretnego
Remont Tego auta To wielka przygoda.... wszystko poza Lakierowaniem i obszyciem siedzeń zrobiłem sam
Dalsze prace nad zmianą wnętrza spojazdu.
Jeszcze "Wiekszy" porządek pod maską...
Tylnie lampy wg własnego pomysłu
Może jakieś felgi....
Auto jest tak twarde że jeżdżąc po polskich drogach plomby z zębów wypadają. Furka jest użytkowana " od święta" czyli zloty ewentualnie niedzielne wycieczki... więc twardość zawieszenia rekompensuje przyjemność jazdy...
Auto jeszcze nie jest skończone...
Zorganizowaniu wyprawy i przejechaniu Trabantami caluśkiej "Route 66"