Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Warszawa/Piaseczno
1043 cm3
40 KM
0.00 s
Samochód jest w najpopularniejszym kolorze - białym kremowym
Czy komuś potrzebny tuning w Trabim? Trzeba mieć wyczucie przy tej konstrukcji, żeby nie należeć do Country School of Tuning
Wspaniały silnik, którego dawcą był VW Polo. Zapewnia naprawdę niezłe osiągi i wyjątkowo cichy w porównaniu do ówczesnych pojazdów.
Fotele od Opla Astry II, mocna żarówka (kontrolka ręcznego) tak oślepiająca, że uniemożliwia jazdę z zaciągniętym ręcznym, pomalowane wywietrzniki na kolor aluminiowy, popielniczka alu, białe zegary, trzeba zobaczyć, żeby wszystko opisać :)
jest też podświetlenie wnętrza na fiolet ksenonowy, ale to w formie żartu, a nie na poważnie :D
sportowe zawieszenie zaprojektowane w NRD, zapewniające idealny drift w zakrętach (Mazda MX-5 wymięka) i brak jakiegokolwiek komfortu, czyli to, co tygryski lubią najbardziej. :)
Radioodtwarzacz JVC i cztery głośniki: z przodu dwa średnio-niskotonowe z tweeterami o "wystarczającej mocy" :), a z tyłu dwa wyżejtonowe :) głośniczki "designed in japan" Unitry 25W w oryginalnej obudowie z lat 80. Nie wiem dokładnie jakiej mocy są te pierwsze, bo zakładał je poprzedni właściciel. Sprzęt oczywiście będzie się rozbudowywał, dlatego z tyłu są też dwie zwrotnice. :)
Każda podróż jest pamiętna. Szczególnie dla pasażerów, którzy codziennie jeżdżą zwykłymi wozidełkami.
+cichy silnik
+szybko nagrzewające się wnętrze i dość dobra wentylacja w lato
+dobre osiągi
+krótki skok lewarka zmiany biegów = wspaniały start spod świateł
-słabe hamulce
-niski komfort zawieszenia
-wysokie spalanie
-brak wspomagania kierownicy :D
osiągnięciem jest każdy przejechany kilometr
Aston Martin DB9