Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Kielce
1100 cm3
40 KM
18.00 s
Mam Trabanta od końca października 2009, jeżdżę nim obecnie na co dzień. Ma tyle lat co ja,
Planowane połączenie classic z lekkim cult style.
już jest:
*bagażnik na dach
*walizka tekturowa w kolorze brązowym
*ramki świateł i felgi(stalowe oryginalne) w kolorze srebrny metalic
* płyty analogowe zasłaniające głośniki
*kasety Stilon w ilości kilka
*wpinki z NRD, PRL i CCCP
planuje:
* regeneracja białego lakieru
*trochę chromu nie zaszkodzi
*klamki aluminiowe
-oryginalny - Volkswagen Polo 1.1 40 KM
-oryginalny gaźnik Weber praktycznie nowy- założony 01.11
-oryginalna skrzynie 4-ro biegowa
100% oryginał poza radiem na kasety, dodatkowymi głośnikami z tyłu i zapalniczką.
made in GDR.
wahacze wypiaskowane, zakonserwowane, wzmocnione, założone większe śruby- nie urwią się
3x jakiś głośnik
radio na kasety(robi furorę)
kilkanaście kaset
Muza zalecana do puszczania lata 70-90.
550 km. Kielce-Medyka-Kielce Najdłuższa puki co wyprawa Trabim.
Ogólnie 1.1 jako klasyk (bez zmiamy grilla i świateł tylnich)
*Wymiana kilku części w silniku aby nie było "surprice" na trasie.
*Podwozie do zakonserwowania.
*Zostawienie wnętrza w oryginale.
*Tylna półka do mojej radosnej twórczości.
*Halogeny Zelmot do odremontowania i założenia.
*Felgi stalowe w kolorze srebrny matalic(taki sam jak halogeny, maki świateł i końcówka tłumika)
*bagażnik na dach do zagospodarowania(rower, walizka)
+wygląd
+start ze świateł do 60km/h
+dostęp do cześci
+rejestracja z dniem i rokiem moich urodzin
-złużycie paliwa jesienią i zimą po mieście
już pojechał około 135 km/h po prostym ale z tym silnikiem myślę dużo więcej nie osiągnie...
ok 7-8s do 70km/h.
Trabant 600, a może jakiś Saab z żółtą blaszka.