Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Dynów
1100 cm3
38 KM
74 Nm
20.00 s
1,1 to unowocześniony 601s, zastosowano silnik rodem z polo, niektóre elementy np. dach są z duroplastu.
Instalacja LPG jeśli można to nazwać tuningiem ;p
Silnik o zapłonie iskrowym, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą z wałkiem rozrządu umieszczonym w głowicy(ohc). Umieszczony poprzecznie z przodu napędzający koła przednie.
Niestety jest kolizyjny, zaliczył rozerwanie paska rozrządu co wiązało się z remontem głowicy. Przebieg ok 80 tys km. Nie jest zbyt trwały i niezawodny.
Seryjne, bez zmian czyli pulpit to kawałek plastiku :). Wskaźniki temperatury/poziomu paliwa na LEDach.pod pulpitem półeczka obita jakąś wykładziną :)
seryjne, troszku zużyte ale jeszcze jeździ :D
Głośniki Tonsila i radio panasonic, dosyc stare-ma ukf OIRT/CCIR :D
w zasadzie to każda taką jest :)
niech służy jak najdłuzej
-Silnik jest bardzo awaryjny, zimą są problemy z rozruchem, czesto awarii ulega elektromagnes rozrusznika, a osiągi ma kiepskie i dużo pali.
-Brak wspomagania hamulców, nie mówiąc już o kierownicy :D
+To, że jest trabantem :D
110km/h ;) (dziadek tyle jechał, pewnie da rade więcej)
Oplowskim C16NZ(1,6 75km monowtrysk) w tym trabancie :), albo chociaż 13S z kadetta (1,3 75km gaźnik)