Warsztat Samochodowy
|
Wysokie obroty
|
Witam, mam problem, po odpaleniu jak i w czasie pracy silnika obroty jałowe wynoszą około 2tys, sprawdzony silniczek krokowy, przewody podciśnieniowe, filtr powietrza oraz ERG, auto na LPG, silnik 1.4.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Albo Silnik Krokowy Swiruje Albo Lewe Powietrze sprawdz czy sewro Ci nie Pobiera Gdzies Wiatru z silnika..
dostaje gdzieś lewe powietrze, ten sam problem miałem w scenicu 1.6 z lpg, test polegał na psiknięciu na odpalonym silniku do dolotu preparatu wspomagającego rozruch po czym silnik zmuliło, nieszczelność było przy uszczelce koło przepustnicy, radzę posprawdzać wszelkie łączenia elementów dolotu szczególnie w okolicach przepustnicy, a może miałeś strzał gazu i coś pękło?
na benzynie też dzieje się to samo, czasem to właśnie na LPG chodzi normalnie ale to się rzadko zdarza i nie jestem w stanie powiedzieć co ma na to wpływ. Silniczek krokowy na początku był czyszczony a później zamieniony z drugiego auta gdzie wszystko było OK ale dalej to samo.
rozumiem ze to sie dzieje na lpg? w jaki sposob sprawdziles silniczek krokowy? bo w/w objaw wystepuje przy uszkodzonym slniczku krokowym wlasnie. odpowiednia ilosc masz plynu chlodniczego? bo to ma duzy wplyw na prace reduktora. ale zaczal bym od regulacji lpg oczywiscie u specjalistow :)