Warsztat Samochodowy
|
Punto Problem z chłodzeniem
|
mam problem w moim punto z chlodzeniem silnika wlozona jest nowa chlodnica wiatrak wyjolem termostat czujnik temperatury zmieniony uszczelka pod glowica jest dobra ale nadal za szybko mi nagrzewa na maxa....??
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
4 mechanikow wszystko wymienione wyczyszczone i nic :(
Powiem wam cos ciekawego co dzis mi znajomy powiedzial ;) ma vectre z 94roku ta stara silnik 1.6. Gotowala mu sie woda w silniku. WYmienili uszczelke pod glowica termostat pompe wody chlodnice i nic. Gotowalo wode w srodku tzn plyn ale pisze woda z przyzwyczajenia ;) na wskazniku mial 90 a silnik chchialo rozerwac. Pojechal do jakiegos magika ktory to naprawil ;) nikt nie umial a on to zrobil. Jak sie chcial dowiedziec co tam bylo zle to powiedzial ze auto ciaglo non stop gorace powietrze i cos tam zmienil. Nic wizualnie nie ma nowego a auto jednak dziala. TRzeba sprawdzic kanaly wodne mozliwe ze w vectrze byl;y przypchane i punto moze miec to samo. NIe wiem czy dobrze powiem ale w skodzie felicji byly dwa termostaty moze fiat tez cos takeigo wymyslil :)
nie wiatrak jest zle napuisalem wyzej
No i brak wiatraka tez moze byc przyczyna grzania sie samochodu
No to jak nie ma termostatu auto wcale nie powinno ci sie zagrzac bo caly czas powinien byc obieg otwarty no chyba ze jest zamknięty to wtedy moze ci sie grzac, a jak z plynem chlodniczym gdy odkręcisz korek to idzie para ?
Sprawdz delikatnie palcem czy plyn w zbiorniku jest goracy jak nie to czujnik do wymiany i daj termostat bo bez niego bedziesz mial wieksze spalanie
nie ma termostatu zostal wyjety w ogole
Upewnij sie czy dales taki sam termostat jaki byl wcześniej, mam tu na mysli temperaturę otwarcia termostatu, czujnik temperatury tez sprawdz bo możliwe ze jest wadliwy
dosc wolno idzie do polowy pozniej zapieprza jak predkosciomiesz i juz wychodzi poza literke h nawet i nie chce spadac
Na maxa czyli do 90c ?
Jak szybko ci sie nagrzewa samochod ?