wykręcenie 2,5 raza to nic nie da. gaznik trzeba teraz w tych sprzetach ustawiać na wyczucie. to nie jest nowy motor i na tym paliwie to nic moze nie dać takie ustawienie gaznika. Zobacz zapłon bo moze jest za wczesny albo za pózny albo gaznik jest zapchany. a moze simmering na wale jest zjechany
zapłon albo gażnik!! Sprubuj wkrecic śrube w gazniku do końca a nastepnie wykręc 2,5 obrota- wtedu wyregulujesz gażnik. Jeśli zapłon to zdejmij lewą poktywe wykręć świece włuż śrubokręt w miejsce świecy i ustaw tak aby tlok był jakieś 2-3 mm przed górowniem , jeśli tak będzie to ustaw przerywacz (platynki) na lekko otwarte- i zapłon ustawiony!!!
albo może ostatnio ściągałeś gaźnik do czyszczenia i złożyłeś odwrotnie uszczelkę? xD xD
Gaźnik do regulacji.
wykręcenie 2,5 raza to nic nie da. gaznik trzeba teraz w tych sprzetach ustawiać na wyczucie. to nie jest nowy motor i na tym paliwie to nic moze nie dać takie ustawienie gaznika. Zobacz zapłon bo moze jest za wczesny albo za pózny albo gaznik jest zapchany. a moze simmering na wale jest zjechany
2-3 mm to raczej mz a nie motorynka motorynka ma 1,5 mm przed gmp(górny martwy punkt)i daj malutka przerwe na swiecy
zapłon albo gażnik!! Sprubuj wkrecic śrube w gazniku do końca a nastepnie wykręc 2,5 obrota- wtedu wyregulujesz gażnik. Jeśli zapłon to zdejmij lewą poktywe wykręć świece włuż śrubokręt w miejsce świecy i ustaw tak aby tlok był jakieś 2-3 mm przed górowniem , jeśli tak będzie to ustaw przerywacz (platynki) na lekko otwarte- i zapłon ustawiony!!!
Przyczyną moze byc cewka zaplonu lub styki musisz poustawiac zaplon.