Moim zdaniem Rieju ma 2 minusy.
Pierwszy to brak kontrolki/ wskaźnika paliwa, mimo że na liczniku jest miejsce na takie rzeczy. Jeżeli by zrobili kontrolkę to zostało by jeszcze miejsce na obrotomierz.
Ciężko chodzący kranik paliwa. Nie używa się go zbyt często, ale jest upierdliwy. Jak trzeba zmienić na rezerwę trochę się namęczymy, bo bardzo ciężko chodzi...może to i dobrze, bo się sam nie przekręci xD
+Silnik
+6-cio biegowa skrzynia
+Marka
+ENDURO
+lekki 89kg
+dzwięk
+Pojemność baku
+Mocny, Serce takie samo jak Yamaha a lżejszy i tańszy
+szybki jak na te zębatki ;D
+coraz bardziej hard enduro.
+brak akumulatora
- Mała pojemność
- Amortyzatory w podstawowej wersji.
Rieju MRX 50
+ wysoki
+ dobrze przyspiesza
+ wygląda na większą pojemność
Rieju MRX 50
+ wygodny
Rieju MRX 50
+mocne plastiki
+pozycja za kierownica
+dobry w teren i trasę
+silnik
+hamulce AJP
+brak akumulatora
+wygląd
-słabe światła
-brak obrotomierza
-mala pojemność zbiornika paliwa
Rieju MRX 50
+Wysoki
+Daje rade w każdym terenie
+Duża moc jak na motorower
+V-max w granicach 100km/h na zębatkach 11/53
+Spalanie
+Dostępność części
Rieju MRX 50
Plusy
+wygląd
+AM6
+supermoto
+opony,bardzo dobra przyczepność
Minusy
-spalanie.. mogłoby być mniejsze.
Rieju MRX 50
-spalanie
-muli z dołu
+ v-max
+ przyśpieszenie
+ zawieszenie
+ Rezo :))
+ Ogień z wydechu przy redukcji xdd
Rieju MRX 50
Moim zdaniem Rieju ma 2 minusy.
Pierwszy to brak kontrolki/ wskaźnika paliwa, mimo że na liczniku jest miejsce na takie rzeczy. Jeżeli by zrobili kontrolkę to zostało by jeszcze miejsce na obrotomierz.
Ciężko chodzący kranik paliwa. Nie używa się go zbyt często, ale jest upierdliwy. Jak trzeba zmienić na rezerwę trochę się namęczymy, bo bardzo ciężko chodzi...może to i dobrze, bo się sam nie przekręci xD
Rieju MRX 50
+zrywny
+spora moc jak na 50cc
+dobre zawieszenie
+chłodzony cieczą
+6 biegów
- brak
Rieju MRX 50
+super przyspieszenie
+posiada miękkie zawieszenie
+dobre hamulce
+dobry silnik
+ciekawy wygląd
-spalanie 4,5l
-mały v-max (zębatki 14/62 ale to się zmieni)
Rieju MRX 50
+dość dobre przyspieszenie
+wygodny
+ładny
+dobry do stuntu lekki przód
-delikatnie porysowany :))
-lcd zbity:(
-80km/h to troche mało
Rieju MRX 50
+mocny i zrywny
+brak akumlatora :)
+Wysoki
+Wygodny !
+jeszcze tam kilka jest
-musiał bym długo myśleć żeby jakiś znaleźć
Rieju MRX 50
+ mocny
+ am6
+ zawieszenie
+ licznik
- narazie brak
Rieju MRX 50
Plusy:
+duzy v-max
+niskie zuzycie paliwa
+duza moc (jak na 50ccm)
+zrywny
+fajny dzwiek
+wyglad i jazda jak w duzym crossie czy enduro
Minusy:
Jak narazie brak
Rieju MRX 50
+zrywny
+żywotny
+inny od chinioli
+starannie wykonany
+dający wiele możliwości tuningu
+idealny na Polskie drogi
-troszeczkę za słaby :)
Rieju MRX 50
+ zrywny
+ mocna rama
+ wygodny
+ chłodzony cieczą
+ dobre zawieszenie
+ solidny V-max
+ Przyjemny Dźwięk
+ Złote Koła
- ciągle psujący się klakson (ale w sumie nie przeszkadza)
- spalanie po tuningu i cena benzyny ( no ale cóż )
Rieju MRX 50
+przyspieszenie
+v-max
+bardzo dobrze się go prowadzi
+hamulce
+zawieszenie
+duże koła 17
-chlapie troche jak jest mokro no ale cóż taki typ motorka
Rieju MRX 50
Plusy:
wygodna jazda;
podejmie każdy teren;
moje złote felgi;
zarąbiaszczy wydech;p
Minusy:
widzą tylko zazdrośni;D
Rieju MRX 50
na razie się wstrzymam
Rieju MRX 50
+bezawaryjny, średnie spalanie,
-twarde siedzenie, brak wymiennej waty tłumiącej
Rieju MRX 50
+Silnik
+6-cio biegowa skrzynia
+Marka
+ENDURO
+lekki 89kg
+dzwięk
+Pojemność baku
+Mocny, Serce takie samo jak Yamaha a lżejszy i tańszy
+szybki jak na te zębatki ;D
+coraz bardziej hard enduro.
+brak akumulatora
- Mała pojemność
- Amortyzatory w podstawowej wersji.