+ małe spalanie!!! (dla ucznia to wielka zaleta :P)
+ tanie części
+ łatwa naprawa
+ malutki motorek (wszędzie sie wciśnie)
+ jak na tą pojemność to nawet zrywny
+ niezawodność
+ przy obrotach ok 4-5 tyś ładnie mruczy :)
- tylko 150ccm
- mało miejsca na podróżowanie w 2 osoby
- małe V-max - tylko 110 km/h
dla jednych to że to dwu-suw to + dla innych -.
Dla mnie to jest poprostu urok tego motoru :) jadę na stacje, dawkuje olej, mieszam itp :) a pozatym ten zapach spalonej mieszanki... no nie do zapomnienia :)
Plusy:
- Przy odrobinie czułości jest praktycznie nie zawodny. Lejesz i jeździsz :)
- Łatwo dostepne części.
- Tani i łatwy w eksploatacji.
Minusy:
- nie moge złego słowa powiedziec.
+dość dobre przyspieszenie do pewnych prędkości
+tania w utrzymaniu
+łatwa w naprawie
+mało pali
-jedynym jej minusem jest słaba zdolność pokonywania wzniesiem na piątym biegu, ale idzie przywyknąć
plusy
-spalanie w normie między 3 a 5 litrów/100km
-moc no zalezy jakie kto ma wymaganie dla mnie wystarczająca do przyjemnych przejezdzek a nie gonitwy nie wiadomo za czym
-oryginalna poma hamulcowa nie leje:) dziwne kurde moze płynu nie ma:P jest taki patent co sprawia ze oryginalna poma działa jak nalezy
-trakcja no to tez jak kto lubi wygodne zwieszenie do normalnej jazdy
minusy
nie jest to motocykl dla młodych szaleńców takim polecam nowocześniejsze konstrukcje 2T
+
bardzo dobre przyśpieszenie
nigdy mnie niezawiódła
wygląd (chociarz troche przeszkadzało to tylne koło)
czytelne zegary (jak to w Etkach)
badzo zrywny (ojjj rowy kanalizacyjne można by było nim kopać ;D )
-
spalanie
tylne koło od JAWY z crosową oponą troche psuło wygląd (nowy właścicel wymienił na 16')
niepodłączony licznik
MZ ETZ 150
na razie minusów nie zauważyłem..
MZ ETZ 150
+ małe spalanie!!! (dla ucznia to wielka zaleta :P)
+ tanie części
+ łatwa naprawa
+ malutki motorek (wszędzie sie wciśnie)
+ jak na tą pojemność to nawet zrywny
+ niezawodność
+ przy obrotach ok 4-5 tyś ładnie mruczy :)
- tylko 150ccm
- mało miejsca na podróżowanie w 2 osoby
- małe V-max - tylko 110 km/h
dla jednych to że to dwu-suw to + dla innych -.
Dla mnie to jest poprostu urok tego motoru :) jadę na stacje, dawkuje olej, mieszam itp :) a pozatym ten zapach spalonej mieszanki... no nie do zapomnienia :)
MZ ETZ 150
Plusy:
- Przy odrobinie czułości jest praktycznie nie zawodny. Lejesz i jeździsz :)
- Łatwo dostepne części.
- Tani i łatwy w eksploatacji.
Minusy:
- nie moge złego słowa powiedziec.
MZ ETZ 150
same plusy nic minusów i żeby tak dalej.
MZ ETZ 150
+ mały koszt utrzymania
+ bardzo mała awaryjność
+ bardzo dobrze się prowadzi
+ dobre zbieranie :)
MZ ETZ 150
+
kupiłem za przystępną cene
-jeszcze nie wykryłem po za dużym wkładem finansowym
MZ ETZ 150
+dość dobre przyspieszenie do pewnych prędkości
+tania w utrzymaniu
+łatwa w naprawie
+mało pali
-jedynym jej minusem jest słaba zdolność pokonywania wzniesiem na piątym biegu, ale idzie przywyknąć
MZ ETZ 150
+ jeździ
+ nie psuje się
+ ładnie wygląda
+ fajnie chodzi
+ jest moja
Jak narazie minusów nie ma :)
MZ ETZ 150
Plusy: za mało miejsca żeby wszystkie wymienić :D:D:D
Jeden z ważniejszych to dobre hamulce...
Minusy: Bardzo trudno opanować tę moc :D:D:D
MZ ETZ 150
+ładne przyspieszenie
+prosta konstrukcja
+duża dostępność części
+niezawodność
-duże spalanie
-wiek motorku
MZ ETZ 150
+zrywna
+po zniamie zawieszenaia super sie prowadzi
+przy normalnej jeżdzie mało pali
MZ ETZ 150
Plusy: zwrotność, niezawodność, dość dobre osiągi, fajny wygląd, prosta budowa, tanie i łatwo dostępne części, popularność
Minusy: nie dopracowana pompka przedniego hamulca ale ja mam japoński zamiennik i jest super ;]
MZ ETZ 150
Oczywiscie same plusy brak minusow. To sprzecik nie zawodny nic nie robisz i smigasz :D
MZ ETZ 150
Plusy :
Bardzo mocna
Szybka
zwinna
swietnie przyspiesza
znakomicie sie ja prowadzi
orginalny lakier
minusy:
Nie ma :P
No chyba ze ta skrzynia ale to taki maly minus :)
MZ ETZ 150
plusy
-spalanie w normie między 3 a 5 litrów/100km
-moc no zalezy jakie kto ma wymaganie dla mnie wystarczająca do przyjemnych przejezdzek a nie gonitwy nie wiadomo za czym
-oryginalna poma hamulcowa nie leje:) dziwne kurde moze płynu nie ma:P jest taki patent co sprawia ze oryginalna poma działa jak nalezy
-trakcja no to tez jak kto lubi wygodne zwieszenie do normalnej jazdy
minusy
nie jest to motocykl dla młodych szaleńców takim polecam nowocześniejsze konstrukcje 2T
MZ ETZ 150
+Dobrze sie prowadzi
+Niewielkie spalanie
+Dobre Hamulce
+Niezawodny
- Minusów Nie ma!
MZ ETZ 150
+niezawodnosc
+dostepnosc czesc
+bardzo niskie ceny czesc
+małe złuzycie paliwa
+przyjemnosc z jazdy
minusów dla mnie brak:D
MZ ETZ 150
+dość zrywna
+nigdy mnie nie zawiodła w trasie
+dobra do jazdy samemu
+świetna do jazdy po mieście
-dość wywrotna na błocie i piachu bo jest dosyć krotka
-do jazdy w 2 osoby nie nadaje się w ogóle
-niekiedy brakuje mocy
MZ ETZ 150
+
bardzo dobre przyśpieszenie
nigdy mnie niezawiódła
wygląd (chociarz troche przeszkadzało to tylne koło)
czytelne zegary (jak to w Etkach)
badzo zrywny (ojjj rowy kanalizacyjne można by było nim kopać ;D )
-
spalanie
tylne koło od JAWY z crosową oponą troche psuło wygląd (nowy właścicel wymienił na 16')
niepodłączony licznik
MZ ETZ 150
Plusy :
-pieknie pracujaca skrzynia biegow
-niewielkie spalanie
-dobrze sie prowadzi
-niesamowity wyglad jak na tamte lata
-znakomite przyspieszenie
- doskonale hamulce
- bardzo dobre światła
Minusy:
- potrafi duzo "jesc" przy ostrej jezdzie
-zle wywazony motor ciezki tyl lekki przod
-w 70% MZ cieknaca pompka hamulca wymagajaca naprawy(wada fabryczna,oring zamiat zimera)
- ogolna czesta usterka MZ to problem z ladowaniem (ja juz to opanowałem)