+ to wygląd
+ małe spalanie
+ oparcie
+ wszystkie biegi w dół
+ niska cena i koszty utrzymania
+ ładne brzmienie silnika
+ jest bardzo wygodny nawet przy jeździe z dużym plecakiem i namiotem na plecach!!
+ Trasy rzędu 200 km. nie stanowią dla niego problemu
+ Uwaga! V-MAX to 80 km/h !!! praktycznie bez tuningu!!
- wibruje na najwyższych obrotach
- tendencja do samo rozkręcania się na najwyższych obrotach
Plusy
mało pali
szybki jak na tą klasę
mocny
Minusy
-chinol
-rozpadał sie
-skrzynia sie sypała
-i cala masa, nie chce mi sie wymieniac
OGÓLNIE NIE POLECAM TAKIEGO SPRZETU
Kinroad XT50Q KING
+Komfort jazdy
+Mała cena
+Ogólny styl i wygląd
+Oszczędny silnik
-Tylne zawieszenie
Kinroad XT50Q KING
+wygoda
+w moim przypadku mala awaryjnosc
+zuzycie paliwa (minimalne)
+dzwiek
-Osiagi
-przyspieszenie (ale od tego sa scigacze)
-brak czesci tuningowych
Kinroad XT50Q KING
+ wygląd
+ wygoda
+ cena
+ odgłos
- tylne zawieszenie
- wibracje
Kinroad XT50Q KING
+ Ładny wygląd
+ Szybki jak na 50
+ Niezawodny (jak narazie)
+ Bardzo małe spalanie
- Wibracje przy szybkiej jezdzie.
Kinroad XT50Q KING
+ niska cena i koszty utrzymania
+ ładny dziwek
+ ładny wyglad
+ łatwy w obsludze
+ wygodna pozycja za kierownica
+ zrywny silnik
-jest ich kilka ale o nich sie nie mowi:)
Kinroad XT50Q KING
+ tani motor
+ ladny dzwięk
+ bardzo fajny wygląd
+ dobry dla początkujących
- AWARYJNY duzymi literami !
Kinroad XT50Q KING
Plusy:
-Mało pali
-Ładny wygląd(wszyscy się oglądają)
-Ładny dźwięk
-Dosyć wygdony
Minusy:
-Tylne amortyzatory zdecydowanie za miękkie
Sprzedany
Kinroad XT50Q KING
...::: Plusy :::...
- wygląd
- dźwięk
- komfort jazdy
...::: Minusy :::...
- prędkość
- mógłby być większy
Kinroad XT50Q KING
Plusy:
+fajny wygląd
+elastyczny silnik
+dżwięk:)
minusy:
-mega wibracje
Kinroad XT50Q KING
Plus: troche tego jest
Minus: czesci trudno
dostac,
Kinroad XT50Q KING
+ to wygląd
+ małe spalanie
+ oparcie
+ wszystkie biegi w dół
+ niska cena i koszty utrzymania
+ ładne brzmienie silnika
+ jest bardzo wygodny nawet przy jeździe z dużym plecakiem i namiotem na plecach!!
+ Trasy rzędu 200 km. nie stanowią dla niego problemu
+ Uwaga! V-MAX to 80 km/h !!! praktycznie bez tuningu!!
- wibruje na najwyższych obrotach
- tendencja do samo rozkręcania się na najwyższych obrotach
Kinroad XT50Q KING
pare fabrycznych niedociągnięć które jednak łatwo samemu poprawić, minimalne koszty eksploatacji a co za tym idzie można dużo i tanio podróżować
Kinroad XT50Q KING
mało pali fanie sie zbiera i mocny
Kinroad XT50Q KING
Plusy
mało pali
szybki jak na tą klasę
mocny
Minusy
-chinol
-rozpadał sie
-skrzynia sie sypała
-i cala masa, nie chce mi sie wymieniac
OGÓLNIE NIE POLECAM TAKIEGO SPRZETU