Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Harbutowice
150 cm3
14 KM
15.00 s
Jest to przepiękny motocykl ETZ 150. Motocykl w 2009 roku przeszedł kompletny remont silnika i remont ogólny (malowanie itp)
W motocyklu zostały wymienione części takie jak :
-nowy wał
-tłok
-pierścienie
-wszystkie simeringi
-wszystkie łożyska w silnika
-modół zapłonowy (elektroniczny)
-zębatki (przód+tył)
-łańcuch
-osłony łańcucha
-osłona tylne zębatki
-tłumik (na oryginalny)
-prędkościomierz
-i wiele innych części których nie jestem w stanie sobie teraz przypomnieć
W motorku na nowo została zrobiona elektryka (wszystkie kierunki, ładowanie, stop itp)
Żadnych tuningów. Motocykl chciałem zachować w oryginalnym stanie.
Dwusów, chłodzony powietrzem. Skrzynia 5 biegowa, dosyć elastyczny.
Super wygodne, nie miałem z nim żadnych problemów.
Niestety motocyklem zrobiłem po remoncie tylko 50 kilometrów, następnie motocykl został sprzedany, ale przypomina mi się pewna historia jak ukruszyło się gniazdo w którym była usadzona linka w przepustnicy i następnie musiał mnie holować z "Gościbi" przez 5 kilometrów brat na simsonie do domu. Simson o dziwo spisał się bardzo dobrze.Możecie go znaleźć pod tym linkiem : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/64494
Same plusy
Motocykl nie był katowany przeze mnie więc nigdy nie osiągnąłem prędkości maksymalnej, służył tylko do turystycznych przejażdżek. Nigdy nie przekroczył prędkości 90 km/h.
Marzę o tym by go odkupić spowrotem... :) heh