Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Anglia
900 cm3
89 KM
90 Nm
4.60 s
Jak kazdy widzi jest to Yamaha XJ 900 S Diverion z 97r. Nie ma co opisywac tak popularnego a zarazem zwyklego motocykla który ma TO coś w sobie, ze jest niezwykly.
Ja ten egzeplarz z malym przebiegiem nabylem za niewielka kwote. Ale niestety bez zadnych dodatkow(gmole, podgrzewane matetki, czy tez jakis stelaż na kufry i sakwy)
Na poczetek sezonu zostal zrobiony przeglad, wymieniony olej i filtr oleju, guma z przodu i klocki z tylu.
Nie ma co tu tuningować.
Jedynie co tylko tak wizualnie.
Mam założone dodatkowe panele boczne na silnik( Poprzedni właściciel je ściągną ponieważ jeden panel został porysowany( prawdopodobnie musiał się jemu motocykl przewrócić).
Może dodam kilka wizualnych dodatków.
Silnik
Typ czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd DOHC, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa 892 cm sześc.
Średnica i skok tłoka 68,5 x 60,5 mm
Moc maksymalna przy 8500 obr./min 90 KM
Moment obrotowy przy 6900 obr./min 86 Nm
Zasilanie cztery gaźniki Mikuni BDSR34
Smarowanie obiegowe pod ciśnieniem
Rozruch elektryczny
Zapłon z mikroprocesorem
Przyśpieszenia
0-100 km/h 4,0 sek.
0-160 km/h 10,4 sek.
60 -120 km/h na 5 biegu 5,6 sek.
To jeszcze przed nami :)
Ale w końcu jak pogoda dopisała i miałem trochę wolnego czasu (2.3.2010) przeczyściłem wydechy na małym wypadzie w okoliczne góry. Taki mały 90milowy wypad na wyczucie motocykla.
Taa... już mam zaliczona pierwsza przygodę ale w mało pozytywnym znaczeniu...
6. marca ok godz 18 miałem małą kolizje drogowa. Cale szczęście, ze nic mi się nie stało a motorek miał tylko potłuczone plastiki. Już wszystko zostało naprawione ale czekam jeszcze na werdykt ubezpieczenia z czyjej winy był wypadek...(tak tu się takie sprawy załatwia) Oczywiście wina leży po stronie kierowcy samochodu, który byl po nie właściwej stronie jezdni w dodatku na zakręcie. Ale jako ze nie doszło do zderzenia sprawa jest trudna do rozwiązania.
Tylko czekam na werdykt :)
Na poczatek kupno jakis sakw bocznych(oxford lub givi) podgrzewane manetki, dodatkowe swiatla dzienne i stop. stelaz pod kufry i kufry.
+duza dostepnosc czesci jak i nowych i uzywanych
+Niskie koszty ekspalatacyjne
+duzy zbiornik paliwa
+łatwosc prowadzenia(dobry motocykl na miasto)
+Prosta budowa silnika
+naped walem kardana
Na razie minusow nie widze :)
125mph on jeszcze mógł a ja się poddałem oporowi wiatru...
w porównaniu do BMW czułem się pewniej ale w Bejce jest większa ochrona przed wiatrem...