+ elastyczny silnik (szeroki zakres obrotów użytecznych),
+ prostota konstrukcji,
+ mało elektroniki,
+ napęd wałem Kardana,
+ moc,
+ dużo części zamiennych w atrakcyjnych cenach.
- w leciwych motocyklach występuje rdza w zbiorniku paliwa co stanowi poważny problem (zapychanie gaźników),
- wskaźnik paliwa "świruje" ze względu na delikatność na zabrudzenia i przetarcia w sondzie poziomu paliwa,
- problem z manewrowaniem motocykla w ograniczonej przestrzeni (masa),
+duza dostepnosc czesci jak i nowych i uzywanych
+Niskie koszty ekspalatacyjne
+duzy zbiornik paliwa
+łatwosc prowadzenia(dobry motocykl na miasto)
+Prosta budowa silnika
+naped walem kardana
na miasto troche kobyła,niestety masa
robi swoje ale mozna sie przyzwyczaic....w korkach troche sprzeglo daje w d....bo nówka .poza tym na trase baja,moto cignie od dołu,przy tym pakowny i wygodny,dla dwóch osób miejsca az za dosc zwlaszcza przy moich gabarytach,genialna sprawa kardan,bez obslugowy i niezawodny i wbrew pozorom spalanie przy tej masie i mocy calkiem przyzwoite...na trasie 5l z hakiem w zaleznosci od sposobu jazdy....ostatnio lecialem do krakowa od sacza i troche cisnolem- 130 do 200 mometami, pociagnol kolo 7l/trasa ok.100km/
Yamaha XJ 900
Same plusy
Yamaha XJ 900
+ elastyczny silnik (szeroki zakres obrotów użytecznych),
+ prostota konstrukcji,
+ mało elektroniki,
+ napęd wałem Kardana,
+ moc,
+ dużo części zamiennych w atrakcyjnych cenach.
- w leciwych motocyklach występuje rdza w zbiorniku paliwa co stanowi poważny problem (zapychanie gaźników),
- wskaźnik paliwa "świruje" ze względu na delikatność na zabrudzenia i przetarcia w sondzie poziomu paliwa,
- problem z manewrowaniem motocykla w ograniczonej przestrzeni (masa),
Yamaha XJ 900
Same plusy ;)
Yamaha XJ 900
+duza dostepnosc czesci jak i nowych i uzywanych
+Niskie koszty ekspalatacyjne
+duzy zbiornik paliwa
+łatwosc prowadzenia(dobry motocykl na miasto)
+Prosta budowa silnika
+naped walem kardana
Na razie minusow nie widze :)
Yamaha XJ 900
plusy
Z uwagi na masę stabilnie się prowadzi, masa jest plusem podczas jazdy, przeszkadza tylko przy manewrowaniu na parkingu bez użycia silnika.
Silnik bardzo elastyczny, ciągnie" od samego dołu.
minusy
_owiewka wpada w lekkie drgania, ale to dużych prędkościach
Yamaha XJ 900
-za duże spalanie przy szybkiej jeździe
-niestabilnośc na koleinach
+olbrzymi komfort podróżowania
+podgrzewane manetki
+ochrona przed wiatrem
Yamaha XJ 900
+ szybki
+ zrywny
+ mocny i co tu duzo komentowac :) super sprzęt:)
- zjada duzo paliwa
- cięzki
- duzy
Yamaha XJ 900
+
elastyczny
bezawaryjny
trwały (ponoć robią 150000km przebiegu)
szybki
wygodny
duży
-
nikt nie jest doskonały:)
Yamaha XJ 900
NIEZAWODNY,ELASTYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,WYGODNY DO TURYSTYKI,NIESTETY PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH WPADA W NIEWIELKIE WIBRACJE
Yamaha XJ 900
+wygodna jazda
+dobrze sie prowadzi
+idealna w dalekie jak i w krótkie podróże
-miekkie przednie zawieszenie
-czuły na gaz
Yamaha XJ 900
na miasto troche kobyła,niestety masa
robi swoje ale mozna sie przyzwyczaic....w korkach troche sprzeglo daje w d....bo nówka .poza tym na trase baja,moto cignie od dołu,przy tym pakowny i wygodny,dla dwóch osób miejsca az za dosc zwlaszcza przy moich gabarytach,genialna sprawa kardan,bez obslugowy i niezawodny i wbrew pozorom spalanie przy tej masie i mocy calkiem przyzwoite...na trasie 5l z hakiem w zaleznosci od sposobu jazdy....ostatnio lecialem do krakowa od sacza i troche cisnolem- 130 do 200 mometami, pociagnol kolo 7l/trasa ok.100km/
Yamaha XJ 900
Minusy- dużo pali, za miękkie zawieszenie przednie, duże wibracje w zakrese 3-3.5 rmp
Plusy-cała reszta. Jest super.