Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
498 cm3
60 KM
46 Nm
5.00 s
Kawasaki GPZ 500 narodził się wraz z powstaniem przełomowego modelu tej firmy jakim był GPZ 900. Wskazuje na to konstrukcja silnika GPZ 900 która jakby żywcem została przekrojona na pół, dzięki czemu powstał dwucylindrowiec, niezwykle nowoczesny i nadzwyczaj sprawny i który posłuży do jako źródło napędu do sportowo turystycznej GPZ 500S.W układzie zasilania znalazły się gaźniki z modelu GPZ1000 RX.
Waga: 176kg
Wys. siodla: 775mm
Dwucylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, cztery zawory na cylinder, dwa gaźniki Keihin o średnicy przelotu 34 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 78/58 m, pojemnść skokowa 498^3, stopień sprężania 10,8:1 Moc maksymalna 44 kW (60KM) przy 9800 obr/min
Nie mam zadnych zastrzezen
Bedzie to napewno pierwsza podroz na niej.
Przygotowac do sezonu
duzo by tu pisac