+ mało pali. Zwykle około 5l przy normalnej jeździe czyli nie zawalamy drogi, ale też nie wygłupiamy się przesadnie.
+ niskie koszty napraw i serwisu. Prosta konstrukcja, tanie części, a jak ktoś ogarnia mechanikę to większość rzeczy sam zrobi :)
+ niski koszt zakupu. Za 5000 spokojnie można coś fajnego wyrwać.
+ wąski. Pomaga to w manewrowaniu i w przeciskaniu się w korkach.
+ ładny wygląd, trochę sportowy. I ten podwójny wydech... Uwielbiam :)
+ idealny dla początkujących. Na prawdę te 60KM dużo potrafi, ale też nie wyrwie się z rąk.
- przy moim wzroście (194) czasami dziwnie się na nim czuję. Za nisko mi się siedzi na nim
- krótkie lusterka
- kiepsko spasowane plastiki, trzeszczą
- słabe hamulce mimo 2 tarcz
+Niewielki apetyt na paliwo
+Ładnie sie zbiera
+Łatwa obsługa (sporo rzeczy można zrobić bez pomocy serwisu)
+Sporo części zamiennych w przyzwoitych cenach
+Lekki
-Lusterka.. może dla małych kitajców byłyby odpowiednie jednak ich szerokość..
-Pękające owiewki
plusy:
-idealny dla początkującego, owiewka, duża moc w tej klasie,
minusy:
-wykonanie dość toporne, można by zastosować lepsze materiały i lepiej spasować wszystko
+mało pali,+wygląd,+dynamiczny,+tanie części,+wygodny,+wiele przy nim można samemu naprawić,+wąski wszędzie się wciśnie. -wydechy rdzewiejące,-przednie zawieszenie.-mało widać w lusterkach.-żle umiejscowione podnóżki pasażera.
plusy
+malo pali
+prosty w obsludze
+chlodzony ciecza
+60km jak na 500 cc to duzo
+latwy dostep do czesci
+silnik DOHC
+lekki
+w miare zwinny
+dobry moment obrotowy
+nie do przegrzania
+wentylator chlodnicy
+dobre przyspieszenie
+ladny wyglad
+kazdy na niego zwraca uwage
+jest moj i jest wyjatkowy
minusy:
-niektore czesci bardzo drogie np napinacz rozrzadu 470 zl
-koroduja tlumiki-cienka blacha
-beben z tylu-zle hamuje
-problemy z ladowanie (najwiekszy problem)
-ciezko dostepne opony na 16 cali
-kruche owiewki
-zbyt miekkie zawieszenie przod-plywa
-brak kontrolki ladowania
-brak wskaznika paliwa
-wadliwy napinacz rozrzadu-psuje sie czesto
plusy:
- żwawy silnik,
- niskie spalanie
- wygodna pozycja za kierownicą,
- niezawodność
- 2 tłumiki
minusy:
- mało miejsca dla pasazera,
- mało mocy podczas jazdy z pasazerem:D
+super zadowalajace przyspieszenie w stosunku do mocy i wagi
+wygodna pozycja
+niskie zuzycie paliwa
+nie jest drogi w zakupie az tak bardzo,a naprawde mile mozna byc zaskoczonym z eksploatacji
Kawasaki GPZ 500
+zrywny, szybki, lekki
- minusów nie widzę
Kawasaki GPZ 500
+ mało pali. Zwykle około 5l przy normalnej jeździe czyli nie zawalamy drogi, ale też nie wygłupiamy się przesadnie.
+ niskie koszty napraw i serwisu. Prosta konstrukcja, tanie części, a jak ktoś ogarnia mechanikę to większość rzeczy sam zrobi :)
+ niski koszt zakupu. Za 5000 spokojnie można coś fajnego wyrwać.
+ wąski. Pomaga to w manewrowaniu i w przeciskaniu się w korkach.
+ ładny wygląd, trochę sportowy. I ten podwójny wydech... Uwielbiam :)
+ idealny dla początkujących. Na prawdę te 60KM dużo potrafi, ale też nie wyrwie się z rąk.
- przy moim wzroście (194) czasami dziwnie się na nim czuję. Za nisko mi się siedzi na nim
- krótkie lusterka
- kiepsko spasowane plastiki, trzeszczą
- słabe hamulce mimo 2 tarcz
Kawasaki GPZ 500
+Niewielki apetyt na paliwo
+Ładnie sie zbiera
+Łatwa obsługa (sporo rzeczy można zrobić bez pomocy serwisu)
+Sporo części zamiennych w przyzwoitych cenach
+Lekki
-Lusterka.. może dla małych kitajców byłyby odpowiednie jednak ich szerokość..
-Pękające owiewki
Kawasaki GPZ 500
plusy:
-idealny dla początkującego, owiewka, duża moc w tej klasie,
minusy:
-wykonanie dość toporne, można by zastosować lepsze materiały i lepiej spasować wszystko
Kawasaki GPZ 500
+szybki
+dobre przyspieszenie
+wentylator chłodnicy
+wygodny
-słabe hamulce
Kawasaki GPZ 500
+mało pali,+wygląd,+dynamiczny,+tanie części,+wygodny,+wiele przy nim można samemu naprawić,+wąski wszędzie się wciśnie. -wydechy rdzewiejące,-przednie zawieszenie.-mało widać w lusterkach.-żle umiejscowione podnóżki pasażera.
Kawasaki GPZ 500
+fajny wygląd
+bardzo fajny na początek
-jedna tarcza z przodu
Kawasaki GPZ 500
+dobre osiagi
+pokona prawie każdą 500ccm
+niskie spalanie
+wygodna pozycja kierowcy
-za wysoko umieszczone podnóżki pasażera
-plastiki lubią pękać na mocowaniach od wstrząsów po naszych wspaniałych drogach:)
Kawasaki GPZ 500
plusy
+malo pali
+prosty w obsludze
+chlodzony ciecza
+60km jak na 500 cc to duzo
+latwy dostep do czesci
+silnik DOHC
+lekki
+w miare zwinny
+dobry moment obrotowy
+nie do przegrzania
+wentylator chlodnicy
+dobre przyspieszenie
+ladny wyglad
+kazdy na niego zwraca uwage
+jest moj i jest wyjatkowy
minusy:
-niektore czesci bardzo drogie np napinacz rozrzadu 470 zl
-koroduja tlumiki-cienka blacha
-beben z tylu-zle hamuje
-problemy z ladowanie (najwiekszy problem)
-ciezko dostepne opony na 16 cali
-kruche owiewki
-zbyt miekkie zawieszenie przod-plywa
-brak kontrolki ladowania
-brak wskaznika paliwa
-wadliwy napinacz rozrzadu-psuje sie czesto
Kawasaki GPZ 500
plusy:ładny nawet zrywny minusy:mało mocy jak na taka mase i niekiedy gasnie jak dalej gdzies sie jedzie jego spalanie.
Kawasaki GPZ 500
+ciekawa sylwetka
+zwinny jak 500-tke
+ mało pali
+mało awaryjny
Kawasaki GPZ 500
+Małe spalanie i wygodna pozycja
-Troche za ciężki był i za mało mocy miał ale dawał rade w mieście
Kawasaki GPZ 500
-jeden minus jest na akumulatorze(po przeciwnej stronie elektrody dodatniej) :D
Kawasaki GPZ 500
+Małe spalanie
+Prawdopodobnie niezawodny silnik
+Ładnie się zbiera
-Licznik wyskalowany w milach... chociaż na niego i tak się nie patrzy ;)
Kawasaki GPZ 500
plusy:
- żwawy silnik,
- niskie spalanie
- wygodna pozycja za kierownicą,
- niezawodność
- 2 tłumiki
minusy:
- mało miejsca dla pasazera,
- mało mocy podczas jazdy z pasazerem:D
Kawasaki GPZ 500
+ mocny silnik
+ dobra pozycja za kierownicą
+ małe spalanie jak na 500 ccm
+ wygodny
- nie posiada jak na razie i lepiej żeby nie posiadał :)
Kawasaki GPZ 500
-trwałość
-wygląd
-elastycznosć
-bezawaryjność
-dobre prowadzenie i osiągi jak na 500 cm
Minusem jest wygląd tylnej owiewki w wersji sprzed 1994 r. i 16 calowe koła:)
Kawasaki GPZ 500
+ Dynamiczny
+ Zwrotny
+ Ekonomiczny
- wiecznie bródny pług
Kawasaki GPZ 500
+wygodna pozycja za kierownicą
+małe spalanie
+dobrze sie prowadzi
-troche za mała moc
-brak wskaznika paliwa
Kawasaki GPZ 500
+super zadowalajace przyspieszenie w stosunku do mocy i wagi
+wygodna pozycja
+niskie zuzycie paliwa
+nie jest drogi w zakupie az tak bardzo,a naprawde mile mozna byc zaskoczonym z eksploatacji