+ niewielkie zużycie paliwa (w moim przypadku ok 5,4 - 6,2 l/100km),
+ dobrze się prowadzi,
+ stosunkowo niewielkie koszty eksploatacji,
+ mała awaryjność,
+ jest niezbyt głośny.
- brak wskaźnika paliwa,
- czasami brakuje mocy :-)
- zbyt wąski rozstaw lusterek,
- nie nadaje się do jazdy z pasażerem,
- dość szybko pojawiające się ogniska korozji na spodzie wydechów.
Zwrotny i ekonomiczny podwozie zapewnia komfort podróżowania i pozwala na pełne wykorzystanie możliwości silnika. Wśród wad można by było wymienić zbyt mało wygodne miejsce dla pasażera a zwłaszcza zbyt wysokie umieszczenie podnóżków ponadto skuteczność przedniego hamulca gwałtownie spada po obciążeniu motocykla dwoma osobami i bagażem.
-dla mnie minusem jest zbyt wąski wahacz;/
bo nie mogę założyć szerszej oponki jak 130/90;/
-mówią ze minusem jest zbyt wczesna korozja wydechów ..
i muszę sie z tym zgodzić, bo materiał z których zostały wykonany jest zbyć cienki by mógł wytrzymać dłuższy okres eksploatacji.
-słyszałem tez o podnóżkach.. ze niby zła pozycja kierowcy.. no ja mam inne zdanie.. myślę ze to zależy już od kierowcy..są gusta i guściki;P ale jedno jest pewne...
to jest motocykl o pojemności 500 a nie 1000 lub wyżej/
wiec to normalne jeśli siadzie 2 metrowy Kafar który ma jedną nogę dłuższa od całego motocykla to wiadomo ze bedzie mu zle!....;P:P no to tyle.......
Czasem przy jeździe z pasażerem dobija przednie zawieszenie.
Po zblokowaniu przedniego koła skacze po asfalcie zamiast sunąc, pewnie to wina wymiany oleju w goleniach, czy może to wada wszystkich???
Kawasaki GPZ 500
Jestem z niego zadowolony i to mi wystarczy. Jest to wersja 60 koni wiec jak na pojemnosc 500 ccm pozwala na dynamiczna jazde.
Kawasaki GPZ 500
+ Bardzo zwrotny,wąski co ułatwia manewry.
Kawasaki GPZ 500
+ wygląd
+ zwrtony
+ super silniczek :)
+ brak bocznych owiewek ( nie trzeba non stop sklejać i malować :)
- pompa oleju zapowietrza sie po glebie
Kawasaki GPZ 500
same plusy
Kawasaki GPZ 500
+ niewielkie zużycie paliwa (w moim przypadku ok 5,4 - 6,2 l/100km),
+ dobrze się prowadzi,
+ stosunkowo niewielkie koszty eksploatacji,
+ mała awaryjność,
+ jest niezbyt głośny.
- brak wskaźnika paliwa,
- czasami brakuje mocy :-)
- zbyt wąski rozstaw lusterek,
- nie nadaje się do jazdy z pasażerem,
- dość szybko pojawiające się ogniska korozji na spodzie wydechów.
Kawasaki GPZ 500
+niskie spalanie
+dobre osiągi
-hamulce
-zawieszenie
Kawasaki GPZ 500
+ekonomiczny
+trwały
+tani w utrzymaniu
+BEZAWARYJNY.!:)
+wygodny
+uniwersalny
-dwucylindrowy:/
Kawasaki GPZ 500
+idealny stan
+marzyłem o nim
Kawasaki GPZ 500
minus to to siedzenie napewno i jednak troche skret moglby byc lepszy-po simsonie ciezko mi sie przyzwyczaic :D
Kawasaki GPZ 500
plusy:
- niezawodność
- dynamika
- komfort z jazdy
minusy:
- jeśli chodzi o tą wersję gpz to uważam, że tylni hamulec bębnowy nie spełnia dobrze swojej funkcji
Kawasaki GPZ 500
Zwrotny i ekonomiczny podwozie zapewnia komfort podróżowania i pozwala na pełne wykorzystanie możliwości silnika. Wśród wad można by było wymienić zbyt mało wygodne miejsce dla pasażera a zwłaszcza zbyt wysokie umieszczenie podnóżków ponadto skuteczność przedniego hamulca gwałtownie spada po obciążeniu motocykla dwoma osobami i bagażem.
Kawasaki GPZ 500
Jak dla mnie same plusy :) bardzo mi sie podoba i jak narazie dla poczatkujacego wystarczy :)
Kawasaki GPZ 500
-dla mnie minusem jest zbyt wąski wahacz;/
bo nie mogę założyć szerszej oponki jak 130/90;/
-mówią ze minusem jest zbyt wczesna korozja wydechów ..
i muszę sie z tym zgodzić, bo materiał z których zostały wykonany jest zbyć cienki by mógł wytrzymać dłuższy okres eksploatacji.
-słyszałem tez o podnóżkach.. ze niby zła pozycja kierowcy.. no ja mam inne zdanie.. myślę ze to zależy już od kierowcy..są gusta i guściki;P ale jedno jest pewne...
to jest motocykl o pojemności 500 a nie 1000 lub wyżej/
wiec to normalne jeśli siadzie 2 metrowy Kafar który ma jedną nogę dłuższa od całego motocykla to wiadomo ze bedzie mu zle!....;P:P no to tyle.......
Kawasaki GPZ 500
PLUS porencznosc oszczendnosc dobre prowadzenie MINUSY moc hamulce
Kawasaki GPZ 500
+ Dynamiczny
+ Zwrotny
+ Ekonomiczny
- przy szalenstwach duze zuzycie paliwa
Kawasaki GPZ 500
bardzo wygodny,ekonomiczny,super sprzet dla poczatkujacych ktory ma całkiem fajny potencjał
Kawasaki GPZ 500
+ małe zużycie paliwa
+wytrzymały dynamiczny i mocny silnik
+owiewki
+sportowy wydech :)
+łatwy w prowadzeniu :P
+chłodnica :)
Kawasaki GPZ 500
minus zablokowany + mało palił i bardzo ładnie pracował
Kawasaki GPZ 500
+ Dynamiczny
+ Zwrotny
+ Ekonomiczny
- wiecznie bródny pług
Kawasaki GPZ 500
Czasem przy jeździe z pasażerem dobija przednie zawieszenie.
Po zblokowaniu przedniego koła skacze po asfalcie zamiast sunąc, pewnie to wina wymiany oleju w goleniach, czy może to wada wszystkich???