Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
okolice oświecimia
150 cm3
12 KM
0.00 s
ETZ kupiłem w kwietniu 2009r. za 290zl z nadzieją poskładania i sprzedania jej z zyskiem.
Lecz gdy ja poskładałem do kupy i się nią przejechałem ponad 110km/h postanowiłem ja zostawić.
Przyjechałem nią do domu (składanie odbywało się u kumpla w garażu tak żeby mój tata ja zobaczył
dopiero jak zostanie złożona bo tak to by mi piepszył za uszami ze złom kopiłem).Także gdy nią przyjechałem do
domu tata się trochę wkurzył ale jakoś go ubłagałem żebym mógł ją zostawić.Ale wiedziałem ze jeszcze
sporo części muszę do niej jeszcze kupić i zrobić przednie zawieszenie.Przez wakacje śmigłem sobie na ETZ
i w miedzy czasie kompletowałem części. Teraz przez zimę ją remontuje jak widać na foto.Mam nadzieje ze po remoncie
ETZ się odwdzięczy mi. (jak narazie jeszcze ani raz mnie nie zawiodła)
MZ została sprzedana w 2012r ale postaowiłem zamieścić pare zdjęć po remoncie
Brak tuningu.Najlepszy jest oryginał.
W trakcie remontu generalnego.
Wymiana:
Kpl.łożysk NSK
Korbowód MZA
Tłok MZA
simeringi
szlif cylindra II
i inne drobnostki.
W trakcie wymiany:
Przód do remontu
tył do kupna
Przez dwory w Ośw.
Ja browadzilem a kumpel jako pasażer wjechalismy na dwory polnymi druzkami takze bez kasków ale spowrotem przez środek miasta my wracali
bez papieruw motor
ja bez parawka
bez tablicy
i bez kasków
Ale naszczesicie psów nigdzie nie było także szczęsiliwie zajechalismy do domu.
Plusy:
-małe spalanie
-wygodna jazda
-idealne hamulce
-czar ETZ et
Minusy:
według mnie nieposiada
110km/h
mam nadzieje że po remonicie będą większe :)
o widoku mojej ETZ po remonicie