Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
http://mnich777.blogspot.com/
143 cm3
13 KM
15 Nm
0.00 s
MZ kupiona w 2006 roku, w bardzo ładnym stanie zewnętrznym, niestety ze zniszczonym silnikiem na skutek niedbale i zupełnie niepotrzebnie wykonanego remontu silnika poprzez poprzedniego właściciela, który zamiast go naprawić popsuł go bardziej. Motocykl bardzo dobrze prosperował w przyszłość do czasu, gdy po 1,5 tys km silnik zużył się do stopnia, w którym zaczął dawać problemy.
Wypolerowane dekle silnika.
W rękach poprzedniego właściciela w pełni sprawny silnik został rozebrany po przebiegu 12 tys km celem wykonania naprawy głównej, stąd widać na ile starczają elementy silnika wbijane na ścisk młotkiem. Po przejechaniu blisko 1500 km zaczął wysuwać się trzpień trzymający napęd obrotomierza, który podczas jazdy blokował kosz sprzęgła. Możliwości naprawy brak, bo powinien siedzieć ciasno. Po zdjęciu dekli okazało się, że łożyska wału mają luzy w gniazdach karterów. W dodatku nowe części (kosz sprzęgła) były 1) nie wyważone 2) źle zanitowane, więc pierwsze próby naprawy napotkały na problemy, jeszcze zanim do naprawy przystąpiono. Ja nie wiem, jak te części do tych motocykli są robione.. nawet kluczyk do stacyjki nie pasował.. Zaprzestałem inwestycji..
W 2006 roku wraz z ekipą MZ-Klubu przejechaliśmy przez całe mazury docierając nad morze. Byliśmy w Wilczym Szańcu, kempingu w Węgorzewie i muzeum Kopernika we Fromborku. Późnym wieczorem z braku pieniędzy na kemping rozbiliśmy się w zaroślach przy plaży Zalewu Wiślanego. Następną noc spędziłem na plaży w pobliżu Krynicy Morskiej.. Do domu wróciłem mając w kieszeni ostatnie 10pln..