Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Bieszczady
143 cm3
14 KM
15 Nm
0.00 s
MZ kupiłem 13.11.2009r. w "dość dobrym" stanie, jak się potem okazało ktoś spartolił składanie silnika. Przebieg 22220km Przyjechała do mnie z miasta oddalonego o 40km.
Pierwsze zdjęcie na dole przedstawia Etk'e w dniu zakupu u poprzedniego właściciela.Stan jak widać lekko się zmienił i będzie się zmieniał ;)
12.04.2010r.
Etka przeszła zimowy remont i wymieniłem min:
-położona nowa instalacja elektryczna
-zabierak
-regeneracja zawieszenia przód
-nowe łożyska w silniku firmy FAG i wszystkie simmeringi
-sprzegło zmienione na takie w bdb stanie
-nowe linki, olej w silniku
-lekka polerka dekli, głowicy i obręczy kół
-zacisk wyczyszczony i złożony na nowo
-plastik z tyłu
-nowe manetki
brak bo i po co?
Silnik o pojemności 143cm3.Zrywny i dynamiczny.
Poprzedni został zatarty z uwagi na fachowość czyjegoś remontu.Luz montażowy tłoka z cylindrem wynosił 0.02mm...
Tak więc serce wymagało wizyty na stole.
Siedzą w silniku wszystkie nowe łożyska firmy FAG i zabierak, resza sprzęgła założona używana ale w bdb stanie tak samo jak wał tłok itp. Nowe wszystkie simmeringi oraz olej w silniku.
Ogólnie silnik przygotowany do sezonu, zobaczymy ile nakręci kmów.
standard
po regeneracji
ETZ tu wszystkie się pamięta ;)
-Początek stycznia -20 stopni kluczyk kop i trasa, miny wszystkich mijanych na drodze bezcenne.
-Odpalenie po remoncie i duma z siebie że wszystko działa :)
Doprowadzić do lepszego stanu niż jest :)
+dobre światła
+lekki i zrywny
+ładnie wygląda
+dobrze się prowadzi
+dobre hamulce
Prawo jazdy A+B ( spełnione)
Honda CB 500
Yamha YZ 125
Yamaha XT660r