Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
143 cm3
12 KM
0.00 s
Oto moje oczko w głowie. Kupiłem go w czerwcu 2008 w kiepskawym stanie trochę podreperowałem i całe lato śmigałem a w zimę wziąłem się za kompleksowy remont:)Motor nie jest poskładany z chińskich części. Większość jest oryginalna tylko kilka części jest nieoryginalnych. Remont kosztował mnie mnóstwo pieniędzy i nerwów.
Brak tuningu. Najlepszy jest oryginał.
Zapłon elektroniczny typu B. Gaźnik Binga. Raz od nowości rozbierany przeze mnie. Zrobione: regeneracja wału(korba została oryginalna tylko wymienione zostało łożysko.) Wszystkie łożyska FAG z koszykiem z tworzywa, Szlif cylindra z nominału na II szlif bo udało mi się kupić oryginalny niemiecki tłok z pierścieniami ze starych zapasów xD.
Nowy półksiężyc i zębatka za koszem sprzęgłowym, łańcuszek, tarcze sprzęgłowe i symeringi. Cylinder, głowica i dekielki silnika piaskowane i malowane proszkowo. Nowy olej półsyntetyk. Silnik składany na ciepło. Chodzi jak zegarek, nic nie brzęczy.
Dorobione tulejki po 3cm na przód. Reszta oryginalna.
Gleba przed remontem bo wielki piesek wleciał mi prosto pod przednie koło!
+ ładny wygląd
+ bardzo wygodny
+ zrywny
-mieszanie oleju z benzyną
120km\h :)
-Honda Hornet 600
-taniej benzynie