Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Oświęcim
398 cm3
55 KM
39 Nm
5.00 s
Suzuki GSF 400 Bandit mały ale wariat miałem z nim trochę kłopotów ale warto było go kupić. Mam nadzieje że będzie mi długo służył
Sportowy wydech Galassetti Exhaust przelot :) piękne brzmienie...
Typ: Czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC, TSCC
Liczba cylindrów: 4
Średnica cylindra: 56 mm
Skok tłoka: 40,4 mm
Liczba gaźników: 4
Średnica przelotu gaźnika: 33 mm
Pojemność skokowa: 398 cm^3
Sprężanie: 11,8 : 1
Filtr powietrza: Poliuretanowa "gąbka"
Starter: Elektryczny rozrusznik
Maksymalna moc: 44 kW (59 KM) przy 12000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 39 Nm przy 10500 obr/min
Przedni amortyzator: Widelec teleskopowy, sprężynowy, olejowy
Średnica rur nośnych: 41 mm
Tylni amortyzator: Centralny element resorująco tłumiący (New-link, sprężynowy, gazowo-olejowy)
Przedni hamulec: Dwie pływające tarcze (średnica 269 mm)
Tylni hamulec: Pływająca tarcza (średnica 220 mm)
Płyn hamulcowy: DOT4
Rozmiar przedniej opony: 110/70-17 54H, bezdentkowa
Rozmiar tylnej opony: 150/70-17 69H, bezdentkowa
Jeszcze nie było
Dokupić crash pady :)
Plusy:
-wygodny
-dobrze się prowadzi
-szybki jak na swoją pojemność
-dobre przyspieszenie
Minusy:
-dużo pali jak na 400ccm 5,5l nawet 6l to stanowczo za dużo
hmm jeśli można nazwać to osiągnięciem to jechałem 150km/h ale to nie było jeszcze ostatnie słowo małego bandyty :)
Moje marzenie się spełniło mam swojego Bandytę :) W odległej przyszłości marzy mi się Honda CB 600 Hornet :) albo jakaś cbr 600 f4i sport na streeta przerobiona