+ Najważniejszym jest oczywiście serducho. Najbardziej pasuje tu określenie /mały ale wariot/ ;P
+ Zawieszenie
+ Hamulce po prostu żylety. Osiem tłoczków na dwóch tarczach z przodu robi swoje.
+ Wygląd
+ Idealny na pierwszy motocykl
- Brak schowka
- Blokada obrotów - max 13 tyś/min (planuje to jakoś zdjąć ale nie mam pomysłu jak)
+fajny wygląd (kwestia gustu)
+małe spalanie przy dobrej dynamice
+wygodna pozycja
+bardzo dobre hamulce (z przodu dwie tarcze o średnicy 269mm z czterotłoczkowymi zaciskami Tokico)
+Łatwy do opanowania,idealny na pierwszy motocykl jeźeli ktoś wgl na czymś jeździł :) Dobra cena co do jakości.
-Dość ubogi zasób częśći
-Kłopot z chetnymi do kupna ponieważ każdy mierzy w poj.500, a na 400 rzadko ktoś zagląda, a mniejsza pojemność nie znaczy, że gorszy w
końcu 4 garnki:)
+ WYGLĄD
+ MASA
+ MOC JAK NA TĄ POJEMNOŚĆ (NAJMOCNIEJSZY W SWOJEJ KLASIE, MOŻE ŚMIAŁO STAWIAĆ CZOŁA NAWET KLASIE 500cc)
+ ZAWIESZENIE
+ CHARAKTERYSTYKA PRACY SILNIKA
+ MOTOCYKL MOŻNA ŚMIAŁO KŁAŚĆ NA ZAKRĘTACH
+ WYBACZA NIEKTÓRE BŁĘDY POLEGAJĄCE NA BRAKU ODPOWIEDNIEGO DOŚWIADCZENIA
+ BRZMIENIE SILNICZKA
+ DZIĘKI WSZYSTKIM TYM PARAMETROM MOŻNA CIESZYĆ SIĘ OGLĄDANIEM MISTRZÓW PROSTEJ W LUSTERKACH
- BRAK REGULACJI PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA
- BRAK ORYGINALNEGO ZADUPKA NA SIEDZENIE PASAŻERA
- JAZDA NA DŁUŻSZY DYSTANS MOŻE OKAZAĆ SIĘ DLA PASAŻERA LEKKIM UTRAPIENIEM
- BRAK ORYGINALNIE MOCOWANEGO UCHWYTU DLA PASARZERA (CHOCIAŻ DLA NIEKTÓRYCH MOŻE TO BYĆ PLUS, JEŻELI JEDZIEMY Z CENNĄ DLA NAS OSOBĄ :) )
+ wygodny na dalekie podrurze
+ladna sylwetka
+dynamiczny silnik(tylko szkoda ze dopiero prze 8 tys)
-trzeba bardzo dbac o gazniki i zawory, ja radze gazniki i zawoty ustawiac co 5 tys a czescic gazniki co 8 tys
Plusy:
Bardzo fajny motor do nauki, dynamiczny jak na 400 cm3, atrakcyjny wygląd, no i ogólnie przyjemny ;)
Minusy:
Brak jakiegokolwiek schowka, chociażby na 1 klucz :) ale w sumie to "mieszczuch"
Edit: Rzeczywiście, pod siedzeniem pasażera jest miejsce na klucze i jakąś pierdołę (wcześniej nie zauważyłem :) ), więc ogólnie nie ma się do czego przyczepić :) jest ok!
Suzuki Bandit 400
+wyglad
+brzmienie
+spalanie
+moc
-brak przedniej owiewki przy wiekszych predkosciach normalnie urywa glowe
Suzuki Bandit 400
+piękny dźwięk
+małe spalanie
-brak
Suzuki Bandit 400
+ Najważniejszym jest oczywiście serducho. Najbardziej pasuje tu określenie /mały ale wariot/ ;P
+ Zawieszenie
+ Hamulce po prostu żylety. Osiem tłoczków na dwóch tarczach z przodu robi swoje.
+ Wygląd
+ Idealny na pierwszy motocykl
- Brak schowka
- Blokada obrotów - max 13 tyś/min (planuje to jakoś zdjąć ale nie mam pomysłu jak)
Suzuki Bandit 400
+fajny wygląd (kwestia gustu)
+małe spalanie przy dobrej dynamice
+wygodna pozycja
+bardzo dobre hamulce (z przodu dwie tarcze o średnicy 269mm z czterotłoczkowymi zaciskami Tokico)
-słabe lusterka (do przyzwyczajenia)
Suzuki Bandit 400
+Łatwy do opanowania,idealny na pierwszy motocykl jeźeli ktoś wgl na czymś jeździł :) Dobra cena co do jakości.
-Dość ubogi zasób częśći
-Kłopot z chetnymi do kupna ponieważ każdy mierzy w poj.500, a na 400 rzadko ktoś zagląda, a mniejsza pojemność nie znaczy, że gorszy w
końcu 4 garnki:)
Suzuki Bandit 400
+ Wygląd
+ Zwinny
+ Mały
+ 4 garki a co za tym idzie głos co najmniej jak 600
- Brak części typu owiewki
- Spalanie
- Waga jak na 400 to 190kg to sporo
Suzuki Bandit 400
+zrywny
+szybki
+wygodny
+lekki
Minusów jeszcze nie ma i mam nadzieje ze nie będzie
Suzuki Bandit 400
Same plusy
Suzuki Bandit 400
idealny na pierwszy moto
maly
zwinny
Suzuki Bandit 400
Bardzo zwinny i lekki co za tym idzie sprawia duzo przyjemnosci z jazdy w miescie i poza nim;) Niejednego wiekszego juz zawstydzil:)
Jak narazie minusow nie odnotowałem ;P
Suzuki Bandit 400
Plusy:
-wygodny
-dobrze się prowadzi
-szybki jak na swoją pojemność
-dobre przyspieszenie
Minusy:
-dużo pali jak na 400ccm 5,5l nawet 6l to stanowczo za dużo
Suzuki Bandit 400
Same plusy:D minusów brak^^
Suzuki Bandit 400
+wygodny
+jak na razie mocy nie brakuje
+zwinny
+mały
+4 garki a co za tym idzie głos co najmniej jak 600
Minusów brak
Suzuki Bandit 400
+ WYGLĄD
+ MASA
+ MOC JAK NA TĄ POJEMNOŚĆ (NAJMOCNIEJSZY W SWOJEJ KLASIE, MOŻE ŚMIAŁO STAWIAĆ CZOŁA NAWET KLASIE 500cc)
+ ZAWIESZENIE
+ CHARAKTERYSTYKA PRACY SILNIKA
+ MOTOCYKL MOŻNA ŚMIAŁO KŁAŚĆ NA ZAKRĘTACH
+ WYBACZA NIEKTÓRE BŁĘDY POLEGAJĄCE NA BRAKU ODPOWIEDNIEGO DOŚWIADCZENIA
+ BRZMIENIE SILNICZKA
+ DZIĘKI WSZYSTKIM TYM PARAMETROM MOŻNA CIESZYĆ SIĘ OGLĄDANIEM MISTRZÓW PROSTEJ W LUSTERKACH
- BRAK REGULACJI PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA
- BRAK ORYGINALNEGO ZADUPKA NA SIEDZENIE PASAŻERA
- JAZDA NA DŁUŻSZY DYSTANS MOŻE OKAZAĆ SIĘ DLA PASAŻERA LEKKIM UTRAPIENIEM
- BRAK ORYGINALNIE MOCOWANEGO UCHWYTU DLA PASARZERA (CHOCIAŻ DLA NIEKTÓRYCH MOŻE TO BYĆ PLUS, JEŻELI JEDZIEMY Z CENNĄ DLA NAS OSOBĄ :) )
Suzuki Bandit 400
same plusy
Suzuki Bandit 400
za krótko go posiadam
Suzuki Bandit 400
+wygląd
+osiągi
+przyspieszenie
+zawrotność
-spalanie
-moglby byc troche większy
Suzuki Bandit 400
+ wygodny na dalekie podrurze
+ladna sylwetka
+dynamiczny silnik(tylko szkoda ze dopiero prze 8 tys)
-trzeba bardzo dbac o gazniki i zawory, ja radze gazniki i zawoty ustawiac co 5 tys a czescic gazniki co 8 tys
Suzuki Bandit 400
Plusy:
Bardzo fajny motor do nauki, dynamiczny jak na 400 cm3, atrakcyjny wygląd, no i ogólnie przyjemny ;)
Minusy:
Brak jakiegokolwiek schowka, chociażby na 1 klucz :) ale w sumie to "mieszczuch"
Edit: Rzeczywiście, pod siedzeniem pasażera jest miejsce na klucze i jakąś pierdołę (wcześniej nie zauważyłem :) ), więc ogólnie nie ma się do czego przyczepić :) jest ok!
Suzuki Bandit 400
+ idealny na pierwsze moto
+ wystarczająca moc jak na 400
+ wygląd
+ dobrze sie prowadzi w zakretach
+ 2 tarcze hamulcowe z przodu
- przez zdjete kryzy troche lipnie chodzi niewiem czemu..
- tylne zawieszenie miekkie na 2 osoby
- brak kontrolki paliwa
- brak kontrolki temperatury