facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 150 1990r

Oglądano już 7071 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 150 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    adamsio

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Okolice Gdańska

  • Pojemność

    143 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Max. moment obrotowy

    15 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    12.00 s

  • Opis

    Motocykl kupiłem na początek aby dobrze nauczyć się jeździć - a ze mam sentyment i bardzo mi sie podobają ETZ padło na niego. Motocykl nie jest w super stanie ponieważ poprzednim właścicielem był dziadek który jeździł nim po bułki do sklepu i nie znał się zbytnio na naprawach więc nic nie naprawiał i jest bardzo zaniedbany ale są tego + ponieważ jest zachowany praktycznie w oryginale. Motocykl po lekkim dopieszczeniu przeze mnie wrócił do kondycji lecz zostało jeszcze dużo do zrobienia, jak na razie prezentuje się dosyć dobrze a jeździ jeszcze lepiej.

  • Tuning

    -Przednia lampa Clear z Volkswagena Golfa I
    -Żarówki "A'la xenon" Philips Blue Vision
    -Białe kierunkowskazy oraz lampa tylna
    -Białe tarcze zegarów z podświetlaną skalą i cyframi.
    -Diodowe niebieskie podświetlenie zegarów
    -Wentylowana tarcza hamulcowa

    (zdjęcia wkrótce)

  • Silnik

    Jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem, model: EM 150,2 (wersja 12,2 konna) Silnik jak na te lata zaawansowany konstrukcyjnie spisuje sie znakomicie - podjazd we dwoje pod większą górkę nie sprawia problemów tak samo wyprzedzanie pojazdów. Aczkolwiek apetyt rośnie w miarę jedzenia więc zajmę sie lekkim rasowaniem silnika.

  • Zawieszenie

    -Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym

    -Zawieszenie tył: amortyzatory z hydraulicznym tłumieniem.

    Zawieszenie pięknie amortyzuje dziury na polskich drogach, regulowana miękkość tylich amortyzatorów pozwala świetnie przystosować pojazd do jazdy we dwójkę lub samemu oraz wybór pomiędzy komfortem a twardością.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    -Kupno MZ (jazda po szkole 350Km do Złotowa)
    -Wakacje 2009 z MZ (Pierwsze samodzielne jazdy :])
    -Rozebranie i dokładne poznawanie motocykla w każdym detalu

  • Perspektywy

    20.10.2009 - Zaczynam generalny remont motocykla.

    1. Usprawnienie zapłonu:
    -Mikroprocesorowy moduł zapłonowy z mapą zapłonu
    -Świeca irydowa NGK
    -Fajka oraz przewód WN - NGK
    2. Gaźnik z Jawy 350TS
    3. Wyświetlacz biegów
    4. Hamulec tarczowy z tyłu

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Ekonomiczność (bywa różnie)
    + Moc (jak dla kogo)
    + Wygoda
    + Szpan (xD)
    + Niezawodność (zdarzają się usterki ale b.rzadko)
    + Zwrotność
    + Dźwięk silnika na niskich i średnich obrotach.

    - Brak rozrusznika
    - Brzydkie dźwięki silnika na wysokich obrotach lub podczas hamowania silnikiem (wyje trochę)
    - Brak schowków

    Minusy nie mają znaczenia przy takim motocyklu. A nawet te "-" są w jakiś sposób "+". :D

  • Marzę o...

    - Odremontowaniu mojej MZ
    - Lepszych jakościowo częściach zamiennych do MZ
    - Tańszym Paliwie
    - Aprili RS 125/50, Hondzie NSR 125/50 lub Cagivie Mito
    - Prawku kat. A1 / A

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 3
  • Romet Komar
  • Router Traffico XS
  • Mazda MX- 3
  • ZMZ
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ