Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Okolice Gdańska
143 cm3
12 KM
15 Nm
12.00 s
Motocykl kupiłem na początek aby dobrze nauczyć się jeździć - a ze mam sentyment i bardzo mi sie podobają ETZ padło na niego. Motocykl nie jest w super stanie ponieważ poprzednim właścicielem był dziadek który jeździł nim po bułki do sklepu i nie znał się zbytnio na naprawach więc nic nie naprawiał i jest bardzo zaniedbany ale są tego + ponieważ jest zachowany praktycznie w oryginale. Motocykl po lekkim dopieszczeniu przeze mnie wrócił do kondycji lecz zostało jeszcze dużo do zrobienia, jak na razie prezentuje się dosyć dobrze a jeździ jeszcze lepiej.
-Przednia lampa Clear z Volkswagena Golfa I
-Żarówki "A'la xenon" Philips Blue Vision
-Białe kierunkowskazy oraz lampa tylna
-Białe tarcze zegarów z podświetlaną skalą i cyframi.
-Diodowe niebieskie podświetlenie zegarów
-Wentylowana tarcza hamulcowa
(zdjęcia wkrótce)
Jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem, model: EM 150,2 (wersja 12,2 konna) Silnik jak na te lata zaawansowany konstrukcyjnie spisuje sie znakomicie - podjazd we dwoje pod większą górkę nie sprawia problemów tak samo wyprzedzanie pojazdów. Aczkolwiek apetyt rośnie w miarę jedzenia więc zajmę sie lekkim rasowaniem silnika.
-Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym
-Zawieszenie tył: amortyzatory z hydraulicznym tłumieniem.
Zawieszenie pięknie amortyzuje dziury na polskich drogach, regulowana miękkość tylich amortyzatorów pozwala świetnie przystosować pojazd do jazdy we dwójkę lub samemu oraz wybór pomiędzy komfortem a twardością.
-Kupno MZ (jazda po szkole 350Km do Złotowa)
-Wakacje 2009 z MZ (Pierwsze samodzielne jazdy :])
-Rozebranie i dokładne poznawanie motocykla w każdym detalu
20.10.2009 - Zaczynam generalny remont motocykla.
1. Usprawnienie zapłonu:
-Mikroprocesorowy moduł zapłonowy z mapą zapłonu
-Świeca irydowa NGK
-Fajka oraz przewód WN - NGK
2. Gaźnik z Jawy 350TS
3. Wyświetlacz biegów
4. Hamulec tarczowy z tyłu
+ Ekonomiczność (bywa różnie)
+ Moc (jak dla kogo)
+ Wygoda
+ Szpan (xD)
+ Niezawodność (zdarzają się usterki ale b.rzadko)
+ Zwrotność
+ Dźwięk silnika na niskich i średnich obrotach.
- Brak rozrusznika
- Brzydkie dźwięki silnika na wysokich obrotach lub podczas hamowania silnikiem (wyje trochę)
- Brak schowków
Minusy nie mają znaczenia przy takim motocyklu. A nawet te "-" są w jakiś sposób "+". :D
- Odremontowaniu mojej MZ
- Lepszych jakościowo częściach zamiennych do MZ
- Tańszym Paliwie
- Aprili RS 125/50, Hondzie NSR 125/50 lub Cagivie Mito
- Prawku kat. A1 / A