Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Kodeń
143 cm3
14 KM
15 Nm
7.00 s
Motocykl zakupiłem w okropnym
stanie. Remont motocykla trwał 4 miesiące.jest w pełni legalnie zarejestrowany
~białe tarcze zegarów(podświetlane na niebiesko)
~lusterka łezki obklejone carbonem
~manetki SUPER RIP
~białe klosze kierunkowskazów i tylnej lampy(pomarańczowe żarówki)
~kratka na lampe
~przednia lampa żarówka niebieska H4 postój biały 4 diody
-nawiercana tarcz hamulcowa
~opony niskoprofilowe
~sportowy gażnik BING53
~sportowy tłumik
~podnóżki pasażera
~świecące na niebiesko śruby tablicy
~chromowane emblamenty na boczkach
~wypolerowane(felgi,korek zbiornika,bęben hamulcowy,znaczki MZ
Silnik o pojemności 143cm3.14KM.
Elektroniczny zapłon(moduł DDR typ A)
W silniku wymieniłem:
~gażnik BING53 dający dużą moc i mniejsze spalanie
~szlif cylindra
~tłok,pierścienie,sworzeń
~zębatka
~pomalowane dekle wypolerowane znaczki MZ
Można powiedzieć że komfortowe.
Doskonale nadaje się do jazdy po szosie i drogach polnych
Dostateczne do jazdy z pasazerem (lub pasażerką xD)
~2 nowe opony niskoprofilowe
~wszystkie nowe łożyska Niemieckie
~wprzednich teleskopach wymieniony olej na amortyzol i simeringi
~tylne amortyzatroy nowe z 5 stopniową regulacją
Plusy:
(+)fajny wyglad jak na tamte lata
(+)niewielkie spalanie
(+)dobrze sie prowadzi niema porównania z innymi motorami
(+)znakomite przyspieszenie elektronik sie nie męczy w 2 osoby duży plus
(+)małe spalanie
(+)dobre zawieszenie
(+)ostre hamulce
(+)niezawodny po remoncie można bez problemu przejeżdzić 10 tyś km
Minusy:
(-)dla mnie nie ma
Jeszcze nie testowałem na dotarciu