Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Puławy
143 cm3
14 KM
8.00 s
Motocykl kupiłem po faceta, który robił go dla siebie. Został odmalowany, wyremontowany, sprzedał jedynie dlatego, że zabrali mu prawko za jedno piwko :) Ogólnie to trafiłem na bardzo dobry egzamplarz z końcówki produkcji. Mz jest na elektronicznym zapłonie typu b, rzadko spotykanym ale bardzo pewnym i trwałym.
Modyfikacje przezemnie dokonane to: -elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
-elektroniczny regulator napięcia lądowania akumulatora(napięcie stabilne w całym zakresie obrotów) -wypolerowany tłoczek i wymiana uszczelki na zimmering w pompce hamulcowej(nic nie cieknie hamulec bardzo skuteczny)
-dodatkowy filtr paliwa.
Bardzo trwała i niezawodna jednostka pod warunkiem, że się o niego dba. Pierwsze 3 biegi bardzo dobra dynamika, 4 troszkę gorzej, przy 5 można zapomnieć o wyprzedzaniu. Silnik jest w miarę prosty w ewentualnych naprawach.
Motocykl jest raczej miękki, dobrze radzi sobie z nierównośćiami i dziurami w jezdni. Przy większej prędkości troszkę niestabilnie sie zachowuje. Często dobija mi przód na polnych drogach, niestety cieknie mi olej z lag(do zrobienia)
Narazie jeżdżę bez prawka, więc każda podróż jest przygoda ;) Na kurs sie już zapisałem, więc niedługo moto pozna dłuższe trasy.
Jeśli chodzi o usprawnienia to planuje utwardzic przód, zamontować przekazniki w celu poprawy oświetlenia oraz zabezpieczenia przełącznika. Kiedys kupię coś większego, myślę nad Kawasaki ER-5.
Plusy to prostota konstrukcji, wygląd, świetne hamulce, ekonomicznosc, niezawodność, przyspieszenie. Do minusow zaliczam troszkę za miękkie zawieszenie.