Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
warszawa
150 cm3
17 KM
10.00 s
MZ dostałem. Stała ponad 15 lat w garażu nie odpalana. Motor był w lichym stanie kopniak stał, duzo czesci lezało w kartonach. Po wstepnym obejrzeniu stwierdzilem ze jesli przebieg na licznikach jest orginalny to motor bedzie jezdzic i to jezdzic bardzo dobrze. Przebieg to 1400 km. Okazało sie ze wszystkie czesci w silniku sa orginalne niemieckie.
Prace nad motorem :
Silnik - zakończony
Elektryka - pracuje nad nią
Estetyka - czeka aż skończę elektrykę
Wizualnie - to na koncu
Tuningu nie ma i raczej nie będzie...:)
Prace nad sinikiem zakonczone pomyślnie, pozostało doregulować sprzęgło i gaźnik. Przebieg 1400 km.
Czesci silnika orginalne niemieckie. Jak motor otrzymałem stał wał a kopniakiem nie dało rady ruszyć. Co sie potem okazało tłok "przykleił " sie do cylindra. Wszystko naprawiłem chodzi ładnie.
Jeszcze bedzie czas przetestowac...
Chwilowo jazda to tylko test... :)
Zrobic MZ tak by nie zawodziła...
Wyszykowac ją na tip-top
Nowy lakier...
(+) dobry stan silnika
(+) dobre przyspieszenie ( jak działała)
(+) prawie wszystkie czesci orginalne niemieckie
- - - - - - - - - - - - - - - -
(-) Brak papierów ale to sie ogarnie
(-) Stan motoru składanie wiec wiele godzin przedemna w garażu,
- pierwsza osiągnięta prędkość 105 km/h i super stres
- druga osiągnięta prędkość 110km/h i jeszcze większy stres ( ze cos sie zaraz urwie :D )
- złożenie motoru
- odpalenie po 15 latach stania
byciu ciągle szcześliwym nawet jesli ta MZ mnie zawiedzie ?