Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Nisko
143 cm3
12 KM
0.00 s
To jest moja ecia, ma tyle samo lat co ja. Jest to motorek odremontowany przezemnie, ma full oryginalnych części. jest to wersja luksusowa z elektronicznym zapłonem. Największa uzyskiwana moc 15 KM; 12,5 KM jest przy maksymalnym momencie obrotowym.
Spalanie w trybie jazdy od 70 do 100 km wynosi 3,7 km wyliczone po przejechaniu 400km.
Ostatnie fotki to fotki z czasów remontu z wiosny 2007
Nałożony ma czarny akryl na calutkim motorze oprócz baku i pokrywek które są w niebieskim metaliku. Białe klosze, lusterka łezki, podświetlenie zegarów na czerwono, trochę przerobiona instalacja elektryczna z starszej na nowszą ( stop i pozycja w jednej żarówce)
Silniczek ma przejechane trochę ponad 5 tys km, a rama trochę więcej !!! :) i silniczek jest z początku roku 1991 , później był już silniki z czarna głowicą i cylindrem aż do zamknięcia fabryki 28.12.1991r. ;)
Bardzo wygodne i elastyczne z dużą możliwościa regulacji.
Plus to małe spalanie, duża elastyczność silnika, ładnie sie prezentuje, piękny dzwięk, bardzo mało awaryjny.
Minusem jest podnoszenie przedniego koła jadąc z pasażerem.
wszystko co trzeba zrobić w tego typu moto robie osobiście .
Jeśli chodzi o tuningi itp to, w
MZ niema co osiągać jedynie to odremontować i pokazać ludziom ze stare moto to wcale nie rupieć.
Przydało by sie jakieś enduro 600 ccm na trasy i enduro lub cross około 250ccm do jazdy rozrywkowej po polach :)