Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
150 cm3
15 KM
15 Nm
0.00 s
Moja przygoda z MZ zaczeła się od mojego znajomego Piotrka.To ON poraz pierwszy dał mi skosztować...(Piter (:> spoko gość,pozdrawiam) kupił ETZ 251 i dał kiedyś się przejechać........no i spróbowałem tego owocu!!!!Normalnie przeżycie jakie każdemu bym życzył!!!!I postanowiłem kupić 150-tkę.I jak postanowiłem tak kupiłem też od kolegi!Śmigam Nią ile sie tylko da!!!!!!!!!!!!!(:> brub brub...hehe Kocham tą ETZkę!!!!!!!! mój skarb!!
Zażuciłem sportowy tłumik,inny tył etki sami zobaczcie,wypolerowałem kanały w cylindrze(ssący,płuczące,wydechowy)splanowałem jak i wypolerowałem głowice od środka(komora sprężania)jak i zewnątrz ,założyłem zawirowywacz powietrza(znajduje się on w gumie za gaźnikiem w tłumiku szmerów ssania) MZ ma teraz zajebistego kopa super sie zbiera!!Z tyłu nopona od ETZ 251 i to chyba tyle!!moze nie wiele ale dało dało.....
Silniczek po remoncie(szlif każde jedno łożysko wymienione ,uszczelniacze polerka kanałów jak już wczesniej pisałem a następnym razem skrzyni korbowej!!!!!!!!!!)
Jak w MZ (:>
KAŻDA JEST NIE POWTARZALNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z deka za duzo pali bo gaźnik do wymiany tylko dziura w budrzecie.(:< ale jak zmienie to bedzie OK!
Jazda na 1 kólku!! (:>
............tańszej bęzynie!!!!!(:>