Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Łąkie
143 cm3
12 KM
0.00 s
To mój drugi motor, pierwszym była wsk ale miała jakiś lipny silnik bo mi korbowód pękł. Potem kupiłem to cudo :D i jak narazie jeździ.....
Białe zegary.Wskazówki zamontowane pionowo.. Miałem zamontowany "sportowy tłumik" ale wtedy eta chodziła jak kosiarka więc powróciłem do oryginalnego. Podwyższone o 20mm tylne zawieszenie. Wyświetlacz biegów. Zamontowany z tyłu hamulec tarczowy.Z przodu zamontowane dwie tarcze i dwa działające zaciski. Wszystkie trzy tarcze są nawiercone. Reflektor Clear (głodkoszybowy). Światła drogowe i mijania na przekaźnikach.
Jednocylindrowy, dwusuwowy, o zapłonie iskrowym, chłodzony powietrzem zintegrowany z 5cio stopniową skrzynią biegów....
Silnik przeszedł remont, były wymienione wszystkie łożyska, uszczelniacze i części które nadawały się do wymiany....Jest założone nowe sprzęgło od MZ TS 150 które ma stalowy zabierak i nie posiada sprężyny talerzowej tylko tradycyjne, łańcuszek sprzęgłowy jak i koła zębate są nowe.....silnik po pierwszym szlifie cylindra z tłokiem z zapasów DDR....
Przednie teleskopy po regeneracji.... tylne teleskopy wymienione na nowe...zawieszenie tylne podniesione o 20mm
Wyjazd do stacji kontroli pojazdów na przegląd...po wjechaniu na stanowisko Pan który prowadził przegląd zdziwiony zapytał "to eMZetki jeszcze jeżdżą"?
położyć nową powlokę lakierniczą....
Plusy: za mało miejsca żeby wszystkie wymienić :D:D:D
Jeden z ważniejszych to dobre hamulce...
Minusy: Bardzo trudno opanować tę moc :D:D:D
To jak wygląda i jak pracuje....
Nissan Skyline albo Nissan Pulsar GTI-R