Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
499 cm3
22 KM
4 Nm
666.00 s
Wymiana przedniej i tylnej lampy, kierunków, manetek, montaż sakw, montaż - własnego - elektronicznego bezstykowego modułu zapłonowego z czujnikiem Halla, zmiana układu odpowietrzania skrzyni korbowej, wymiana zegarów, wykonanie z nierdzewki osłony akumulatora. Wymiana żarówek w migaczach na własnej konstrukcji żarówki LED, wymiana wnętrza tylnej lampy na żarówkę LED 3x MX-6 firmy Cree.
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 499 cm3 (inne wersje:350, 535,v1000)
Paliwo: uniwersalne lub bezołowiowe
Średnica cylindra x tłoka: 84x90mm
Stopień sprężania: 6,5:1
Moc max: 22 KM przy 5400 obr/min
Moment obrotowy: 3,4 KGm przy 3000 obr/min
Skrzynia: 4 biegi z wrzutnikiem luzu - umożliwia wrzucenie luzu z każdego biegu oprócz "1" przez naciśnięcie piętą.
Przednie i tylne typowe. Przód teleskopy, tył wahacz z dwoma amortyzatorami z regulacją napięcia sprężyn.
Wyjazd na zlot RE do Polańczyka w 2004r. Wyjazd na rajd zabytków do Zamościa (2010) a następnie z powodu niedopuszczenia pojazdu do rajdu - własny "rajd" na zlot do Komarówki Podlaskiej.
Zmiana malowania. Zmiana układu zegarów i kontrolek.
Niskie spalanie, niesamowita elastyczność silnika w porównaniu do Junaka.
Wersji 5 biegowej, pojedynczym skórzanym siedzeniu na sprężynach.